Afwijzen.

hee meiden !
Sinds december heb ik contact met een jongen die ik via t internet heb leren kennen, het was toen net uit tussen mn ex en mij, en een beetje praten vond ik niet erg. Op den duur merkte ik dat hij mij wel leuk vond via sms/msn en whatsapp. Ik dacht dat ik hem ook leuk vond. Omdat ik van mezelf 1,5 maand niet wou daten hebben we nog niks afgesproken. Maar hij vroeg er wel telkens na, en nog steeds. Alleen inmiddels vind ik hem helemaal niet leuk meer ! Gezien onze leeftijdsverschil (18 en 25) en hij doet te klef over whatsapp.
Ik vind dus een andere jongen leuk , en dat klikt heel goed, hoewel er verder nog niets is.
Maar die andere jongen wil dus nog steeds op date met mij, hoe moet ik hem afwijzen ? Zonder als een bitch over te komen ??

Liefs

Gewoon eerlijk zeggen, iets in de trant dat je niet meer wilt dan vriendschap

Maar zelfs dat zie ik niet zo zitten, hij is gewoon niet mijn type om mee om te gaan. Ik wil gewoon niet met hem daten…

Toch kenbaar maken dat je niet open staat voor een date en/of nieuwe relatie.
Het is dan aan hem om deze nee te accepteren.
Hij is 25, dus zou het moeten snappen.

Negeer hem XD

Meestal als je een jongen friendzoned hoeven ze ook geen vrienden meer te zijn, dus je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je alleen vrienden wil zijn vanwege het leeftijdsverschil. Dan kwets je hem niet heel erg en zal het contact ook langzaamaan minder worden, tenzij je je best doet het in stand te houden.