afwijzen

heee iedereen!

Ik zit best wel erg met een probleem en ik heb er nog niet echt met iemand erover gepraat…

Ik heb een jongen leren kennen via internet. We skypen, hebben elkaar op facebook en w’appen nu ook.
Het is nu zo dat wij best ver van elkaar afwonen. Hij vind dat geen probleem en wil me best komen opzoeken. Hij zei dat hij echt alles voor me over heeft. Maar het is nu juist zo dat dit niet wederzijds is. :bored:
Ik vind hem leuk maar ik heb het er niet voorover om de hele tijd met de trein naar hem toe te gaan.
En ik weet niet hoe ik dit tegen hem moet zeggen want hij is zooo lief voor mij en ik wil hem niet kwetsen.
Moet ik gewoon eerlijk tegen hem zijn of moet ik hem negeren?
Om eerlijk te zijn wil ik hem gewoon blokkeren om van hem af te zijn. Ik vind dat niet leuk maar anders gaat hij mij de hele tijd bellen en sms’en van waarom doe je zo? en van dat soort vragen. (dat was tenslotte al een keer eerder gebeurt en toen deed ik maar gewoon aardig om van hem af te zijn :dry:)
Echt heel erg bedankt voor het lezen! (en misschien het beantwoorden hiervan) :slightly_smiling_face:

xxx Adriana

O my god, wat dacht je van altijd eerlijk zijn tegen mensen die je aardig vindt?
Als hij jou zou blokkeren zonder iets te zeggen, zou je ook boos zijn en verward e.d.

ik zou hem aan lijntje houden,zou die andersom ook niet op prijs stellen.
ik zou open&eerlijk tegen hem zijn,hoe erg het ook is als niet werkt dan werkt ook niet.
of je geef hem nog de kans,als dat dan niet werkt dan heb je het geprobeerd .

Wat maak jij opeens berichten met vage nederlandse zinnen:’)?

ja ik zag het ik maak een foutje ik heb het beetje raar tekst geschreven . :flushed: oeps

ik zouu het gewoon eerlijk zeggen… jij zou ook vast willen dat iemand eerlijk is tegen jou
xxx

Ik denk niet dat jij het fijn zou vinden als de jongen die je helemaal te gek vind jou plotseling blokkeert, ik zou het hem gewoon rustig vertellen, de heeft hij zelf de keus om gewoon te praten als vriend en niet als vriendje of dat hij helemaal geen contact wil.

Hem eerlijk vertellen dat je niks voor hem voelt.