afwijzen zoen van crush

heyhoi,

Soms kan ik me wel voor de kop slaan…
Dit weekend gingen ik met mijn vriendengroep naar een disco, er zit daar een jongen bij waar ik echt zo’n crush op heb. En dan ook echt al heel lang. Zijn zusje is mijn beste vriendin, en die heeft me allang door dat ik hem leuk vond/vind ( ook al dacht ik dat niemand dat ooit te weten zou komen). Nu moesten we op de terugweg bijna een uur terug rijden, en hij kwam naast me zitten.

Ik was zo moe dat ik mijn jas gebruikte als deken, alleen toen fluisterde hij zachtjes in mijn oor: ‘zullen we delen? jij een mouw en ik de andere?’ Dus wij zaten gezellig samen in mijn jas. Het stelde niks voor dacht ik. Totdat ik aldoor bijna in slaap viel, en hij me steeds even aanraakte , zodat ik weer wakker werd… Op een gegeven moment werd ik weer wakker en lag mijn hoofd op zijn schouder. Ik lachtte maar verlegen want ja wat moest ik anders doen? :stuck_out_tongue:

En toen pakte hij met zijn hand voorzichtig mijn hand en nam hem in de zijne en streelde mijn hand aldoor. Het was allemaal niet zichtbaar voor de rest, dus dat was wel fijn hihi. Steeds keek hij me aan en lachtte dan lief. Oo ik kreeg zo de kriebels ervan.

Maar toen liet hij mijn hand los en liet hem rusten op mijn gezicht, ook hij boog zich naar voren… Ja je kunt al wel raden wat hij wou doen. Zoenen dus… De droom die uit zou komen :stuck_out_tongue:
Maar iets in mij zei dat ik mezelf niet zomaar moet geven. Want misschien stelde het voor hem dan wel niks voor, en voor mij natuurlijk wel. Als hij het echt wil, moet hij meer moeite doen vond ik? Dus ik heb subtiel mijn hoofd weggedraaid… Je moet ook wel weten dat we natuurlijk wat hadden gedronken, dus we waren wat losser zegmaar.

En nu… nu baal ik echt.
Heb ik hier goed aan gedaan of was het nou een gemiste kans? En moet ik het er met hem over hebben, of gewoon doen alsof ik het niet doorhad ofzo?

Hoezo zou het een gemiste kans zijn? Je zegt het zelf al. Als ie je echt leuk vind zal hij heus nog wel een keertje proberen of tenminste proberen contact met je te zoeken of iets dergelijks.
Het is ook niet nodig om meteen te zoenen dus ik zou het niet zien als een gemiste kans.

Ik denk dat hij nu wel denkt dat jij geen interesse hebt…

Ik ben het eens met wat lluvia zegt, als hij echt interesse heeft in je neemt hij inderdaad nog wel contact op (hoop ik), plus als het voor hem dus idd niks was geweest was je waarschijnlijk nog verdrietiger geweest. Wacht het af of stuur hem desnoods een berichtje, dan kom je er ook vanzelf achter

Dit is dus echte meidenlogica, dat als hij je leuk genoeg vindt hij het nog wel een keer probeert…

Als ik mijn vriend mag geloven heb je hem gewoon afgewezen en zal hij nu wel denken dat er nog duizende andere vissen in de zee zwemmen. Anyhow, ga niet af zitten wachten en maak die move!

Ik vind het sterk van je, eerlijk. Je hebt groot gelijk dat je niet meteen je kaarten op tafel wil leggen, al gaat het ‘maar’ om een zoen. Een ander mag best z’n best voor je doen en er niet meteen van uitgaan dat je meteen maar zoent na een gezellig avondje. Dus chapeau!
Maar de anderen hebben gelijk, hij kan zich afgewezen voelen en da’s ook een logische reactie. Als ik jou was zou ik een bericht sturen/contact opnemen waarin je zegt dat je het super gezellig vond en graag nog een keer wil afspreken. Da’s dus absoluut geen afwijzing :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de reacties, en ja dat dacht ik ook aan de ene kant wel dat hij zich misschien afgewezen zou voelen…maar ik wou gewoon niet dat hij zou denken dat ik heel snel met iemand doen ofzo snapje?

@temujin dankje, maar ik hoop dan nu maar zo dat hij nog eens zijn ‘best’ gaat doen :stuck_out_tongue: en ja ik kan wel zo’n berichtje gaan sturen, maar op Whatsapp is hij toch altijd anders…

Ik heb dit ook een keer gedaan, alleen heb ik toen serieus een jongen in zijn gezicht weggeduwd, maar als je hem de volgende keer ziet moet je gewoon naar hem toe gaan en een beetje praten enzo, als het dan wel beter voelt dan kan je het wel doen maar je moet er nu echt niet teveel mee zitten!

Ah fijn, iemand die hetzelfde meegemaakt heeft :slightly_smiling_face:
Hoe is het bij jou afgelopen dan?

Aan de ene kant ben ik bang dat hij denkt dat je geen interesse in hem hebt, maar aan de andere kant denk ik dat een zoen van een dronken meisje minder betekent dan een zoen van een meisje dat nuchter is. Dus, ik denk zeker niet dat het nu niks meer kan worden tussen jullie… Als ik jou was zou ik via hem toch appen en contact zoeken. Maar geef niet op!

Ja ik blijf hopen dat het goedkomt…
Ik ben nu met hem aan het appen, maar niet dat het heel bijzonder is hoor :stuck_out_tongue: