Afwijs probleempje...

Heeej,
Ik zit nu een beetje met een probleem waar ik mee zit en het gaat over een jongen die ik al een tijdje ken. Ongeveer een maand geleden heb ik een leuke jongen ontmoet met uitgaan, en toen bleven we daarna contact houden (smsen enzovoort) en die weken daarna zagen we elkaar weer telkens met uitgaan en bleven we ook de hele avond alleen bij elkaar. Ik vond hem wel leuk, maar ik had toch me twijfels. ’

Uiteindelijk vroeg hij een keer aan mij om wat leuks te gaan doen waarop ik smste dat ik het nog niet echt wist, omdat ik niet wist wat ik nou van hem vond. Hij was wel beetje geschrokken maar na 2 dagen zei ik dat ik hem toch wel erg leuk vind en toen gingen we samen naar Amsterdam. Het was heel gezellig en we liepen ook de hele tijd hand in hand en op het einde weer gezoend.

Maar nu is mijn probleem dat ik hem denk toch uiteindelijk niet leuk vind, en ik vind het echt heel stom voor hem want hij gaat er nu helemaal vanuit dat ik hem ook echt leuk vind. Ik heb gewoon geen verliefde gevoelens voor hem, hij is aardig en superlief (liever dan de meeste jongens waar ik ooit mee ging) maar ik mis wat. Ik zie mezelf ook echt niet met hem thuiskomen. De heletijd dat ik met hem ging was ik ook super in de war, omdat de ene keer dacht ik van hij is echt leuk en de andere keer dacht ik weer na hij is toch niet mijn type, maar ik ben er nu eindelijk over uit.

En nu heb ik vanavond met hem afgesproken weer om samen uit te gaan, maar nu weet ik niet wat ik moet doen. Hij moet namelijk wel een stuk fietsen en dat om alleen mij te zien, maar dat is dan ook lullig om het dan tegen hem te zeggen terwijl hij denkt dat ie gewoon een leuke avond met mij krijgt. Dus ik weet niet wat te doen… moet ik hem laten komen en het dan vertellen, het afzeggen of via sms … ( das ook beetje lullig) help meee

als je zegt dat je hem niet leuk vind, is het moeilijk om vrienden te blijven. dus als ik jou was zou ik t zo laten. en langzaam een stapje terug gaan. op een gegeven moment doen jullie niets meer dan gewoon vrienden zijn. En dan kun je tegen hem zeggen, dat het je beter lijkt als je het gewoon houd op vrienden zijn.

mr dat is hoe ik het zou doen.
volg je hart. :stuck_out_tongue:

oh en de volgende x zou ik een wat minderlange topic aanmaken.

Lastig, ik kan mij best voorstellen dat die jongen nu verward is mede door jou toedoen.

Eerlijk vertellen is het beste. Gewoon vertellen wanneer jullie een rustig moment samen hebben. Ik zou het niet vertellen wanneer hij hijgend van zijn fiets is afgestapt, das wel zo lullig. Gun hem tenminste de kans om een glaasje water te drinken.

Srry ben een droogkloot. Je snapt me punt wel.

hmm… lastig. als ik jou was zou ik toch even smsen en daarna vragen of die binnenkort wil praten. want als hij eerst helemaal moet fietsen en als je het dan verteld dan is zijn en jou hele avond waarschijnlijk verpest, en dan is die dus voor niks gekomen…

Dit heb ik dus ook echt aaaaltijd. Precies hoe jij het beschrijft! En ik heb dr al veel jongens mee gekwetst. :’)

Maar on topic, ik zou een beetje zo gaan praten van ja ga je niet met vrienden? Vind je dat wel oké om helemaal alleen te gaan? Want ik ben ook met vriendinnen he dus ik weet niet of dat zo leuk voor jou is…

Mocht ie de hint niet begrijpen dan zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je graag alleen met vriendinnen wilt ofzo …Als je wil zeggen dat je 'm niet ziet zitten zou ik dat niet nu doen maar morgen ofzo.