Afwachten of laten gaan?

Okeee, dit gaat niet over mij, maar over een vriendin van me :grinning:
Haar verhaal:

Ik heb een probleem. Ik vind al een tijdje een jongen leuk uit mijn klas, maar hij was steeds verliefd op een ander. Pas hield ik een feest, en hij kwam naast me zitten. Wezijn goede goede vrienden namelijk. Hij zei later in een sms dat hij me best wel wilde kussen. De dag erna sprak ik hem op msn, en ik vroeg: Ben jij verliefd? Hij zei: jaaa Maar hij wilde niet zeggen op wie (hij zei alleen dat hij bij ons in de klas zat). En toen zei ik: Ik leg een link tussen jou smsjes en dat je verliefd bent op iemand uit onze klas. En toen zei hij: Ik denk dat we het allebei wel weten van elkaar. En toen moest ik gaan, en hij zei: Ik vind jou leuk. Ik was helemaal blij, maar die dag daarna vroeg ik: Je was toch op een ander verliefd? En toen zei hij: Ik heb vannacht tot 2 uur na zitten denken over wie ik nou het leukste vond, maar ik vind mezelf zo stom, sorry hiervoor. Dit vond ik natuurlijk niet leuk. We spreken morgen met een paar vrienden af in de bioscoop en hij is er ook. En hij zei: Ik weet niet of we als vrienden moeten gaan, of als meer. Hij weet nog steeds niet wat hij wil!

Wat moet ze doen?

hij is te wispelturig
hij weet niet wat wat wil
hij moet directer tegen over jou zijn zo werkt ook niet

nha, je hebt het wel direct gevraagd…

maar laat hem eerst maar ff goed nadenken
en een beetje hard to get spelen
en jij ook nadenken of je ook echt verliefd op hem bent … krijg je vlinders als je hem ziet etc

Wat vind ze precies leuk aan hem?
en ik zou inderdaad ook wat meer afstand nemen. Dan kun je zien hoe graag hij echt wil. Of hij achter haar aan gaat.

jij hebt het steeds over verliefd enzo
bedoel je echt verliefd vlinders in de buik etc
of gewoon echt leuk vinden?
maaroke zij moet afstand nemen denk ik ze moet niet teveel achter hem aan lopen
als hij haar echt wilt komt hij vanzelf wel naar haar toe.

[fgcolor=#2D155E]Hij moet eerst ook voor zichzelf duidelijk hebben wie hij nou echt leuk vind, dat is ook wel zo eerlijk tegenover jouw vriendin.
Ik zou als ik je vriendin was dus afstand nemen en afwachten. Hij moet toenadering zoeken. Jullie gaan dus met meerdere naar de bioscoop, dan zou ik dus gewoon als vrienden gaan en zien wat er gebeurt. Afwachten of hij contact z oekt.[/fgcolor]

precies wat iedereen zegt, afstand nemen en kijken wat hij doet!

ze was wel echt verliefd, maar ze weet het nu niet meer. hij zei dat hij geen een van beiden kooos.