afvalvraagje plus tips voor jullie !

Hey,
ik ben zelf al 6 kilo afgevallen (ik kom van 64) en wil nu naar 53 kg gaan, ik wou eerst naar 50 gaan maar ik denk dat mijn figuur dat toch niet aankan.

Dus nu weeg ik 58 kg en ik ben 1m65; wat denken jullie ? hoeveel moet er af ?

Trouwens, aangezien ik echt heel erg gefocust ben op het afvallen weet ik heel veel over de do’s en de dont’s dus heb je vragen, stel ze maar !

Groetjes !
Afvalmaatjes zijn trouwens heel erg welkom !

volgens mij zijn hier genoeg topics over, ook algemene, waar je ook terecht kunt, ook met je vragen :slightly_smiling_face:

ik denk dat er niks af moet.

Mij hoef je geen ‘‘tips’’ meer te geven.

ik kan me vaak niet echt terugvinden in andere topics, bv die over eetstoornissen
want als je mijzelf zou analyseren dan heb ik idd wel ‘een stoornis ivm eten’ want ik wil constant afvallen en heb veel te vaak van die dagen dat ik me echt 70 kg voel wegen . en ik weet wel hoe het komt dat ik zo graag dunner wil zijn maar ik kan ook niet met een positief gevoel dieten omdat het zo belangrijk voor me is en ik heb al extreme dieten gevolgd die dan niet werken en nu doe ik het redelijk gezond maar toch ja soms kan ik het gewoon niet meer en eet ik iets slechts. Herkent iemand zich hier in ?

Ik herken me hier absoluut in! Helemaal.
Ik weeg nu hetzelfde als jij, ben ongeveer even lang (1,68) en wil naar hetzelfde gewicht als jij.
Wil je me helpen met tips enzo?