Afvaltopics e.d.

Gezien de commotie die de laatste tijd ontstaat over de hier welbekende afvaltopics, hebben de moderators in overleg besloten daar iets aan te doen.

Wat is het plan?
Er komen vier topics. Twee waar meisjes af kun vallen op een gezonde manier, en twee waar meisjes die graag op een gezonde manier in shape kunnen blijven hun workouts, motivaties, tips en trucs kunnen posten. (Dat gaat dus niet over afvallen, maar een gezonde levensstijl handhaven.)

Blijf in shape en ga voor gezond!

Blijf in shape! Klaar voor de zomer.

Gezond Afvaltopic: samen afvallen

Afvaltopic voor meiden met meer/extreem overgewicht

Alle nu bestaande topics worden gesloten. Dit om alles overzichtelijk te houden en zodat iedereen weer met een schone lei opnieuw kan beginnen.

Waarom doen we dit?
De afgelopen maanden, weken, wordt er veel geklaagd over de afvaltopics en de ongezonde dingen die er af en toe gebeuren. Veel members wijtten dit mede aan de nalatigheid van de moderators. Omdat wij niet veel meer kunnen doen dan jullie, maar wel íets, hebben we besloten het op deze manier te handhaven.

Ik weet dat het voor veel van jullie betekent dat jullie samen moeten gaan met mensen waar je niet mee in je vaste “afvalgroepje” zit, maar we willen het overzicht houden en dat gaat alleen als we zo min mogelijk topics hebben. Het lijkt dus een beetje op de RPG-topics.

Wat kunnen jullie doen?
Wij zullen proberen zo vaak mogelijk in elk topic een kijkje te nemen. Het kan echter gebeuren dat we niet aanwezig zijn, en er toch iets misgaat of dreigt mis te gaan. In dat geval hopen we dat jullie, als de oplettende members die jullie zijn, ons willen noten of op een andere manier bereiken, zodat wij zo snel mogelijk iets kunnen doen. Uiteraard zou het fijn zijn als jullie zoveel mogelijk “interne brandjes” zelf kunnen blussen, zodat we niet elke keer “hardhandig” in hoeven te grijpen.

We hopen op deze manier de gemoederen weer wat tot bedaren te brengen. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, dan mag je ze stellen in dit topic.

Waarom eigenlijk 2 per ‘categorie’?

^Zodat er niet honderd meisjes in één topics moeten en iedereen klaagt over de onpersoonlijkheid.

Goed!

mee eens, vooral met een schone lei kan erg motiverend worden

Dankje Fabi! :grinning:

Hadden jullie dit niet wat eerder kunnen melden?

Ik snap niet waarom twee?

[quote author=Anonymous link=topic=229861.msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg11185034#msg11185034 date=1331825980]#msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg11185034#msg11185034 date=1331825980] date=1331825980]#msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg11185034#msg11185034 date=1331825980]#msg

[quote author=Anonymous link=topic=229861.msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg11185034#msg11185034 date=1331825980]#msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg11185034#msg11185034 date=1331825980] date=1331825980]#msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg[quote author=duCOQUELICOT link=topic=229861.msg11185034#msg11185034 date=1331825980]#msg

Super idee !

Hmm wel jammer, maar ik snap het wel. Ga me aanmelden in de andere dan :slightly_smiling_face:

Ik denk beter dat je alle vier de topic’s een andere titel had kunnen geven.

Ahh, mag Commit To Be Fit wel blijven bestaan? :'D

Ik vind wel dat de beginpost hoe wat waarom je gezond wil leven etc etc, veranderd moet worden… Verder vindt ik het een super actie van jullie

^ zo is het niet eerlijk voor andere meiden

Mag deze ook niet weg? Dat vind ik echt een belachelijk topic, en het zou vrij raar zijn als deze wel mag blijven en de rest niet.

http://forum.girlscene.nl…ges/224355/last#m11185144

nou fijn hoor… ben ik meteen al m’n ‘vriendinnen’ kwijt! ons topic was helemaal niet ongezond… had een compleeet verhaal getypt vroeg me al af waarom ik steeds een foutmelding kreeg, nou hierom dus. en waar komen deze topics onder te staan ofzo en wel echt als officiele topics dan? want ik vind het een beetje stom dit

Mee eens.

Je kan nog gewoon in de nieuwe topics met die meisjes praten? En het gaat niet puur om het ongezonde, maar dat er wel een paar zijn die te ver gaan en dat het er ZO veel zijn. En je kunt niet zeggen ‘dat topic mag wel blijven en die niet’, dat snap jij denk ik ook wel?