Afvalshakes

Heee Girls,

2 meisjes die ik ken doen aan een dieet waar ze 3x per dag van die shakes mogen drinken,

waar zijn ze te koop?
zijn ze duur?
is het moeilijk vol te houden:$?

Ik heb er geen ervaring mee, maar is dat niet van die reclame? Met dat 3.2.2?

Doe maar niet.

ik weet niet waarom je wilt afvallen,
maar je hebt ook Alli als je die bij je dieet eet vermindert dat het vetgehalte ofso.
maar ik zou eerst wel even nagaan of je echt wel moet afvallen

dat is echt slecht voor je gezondheid. wat een domme meisjes.

Vraag het aan die meisjes als je het zo graag wil. En als ze heel snel gewicht verliezen: das slecht voor je lijf en je komt daarna alleen maar sneller aan, doordat je lichaam reageert met ‘ik krijg weinig voedsel dus verbranding omlaag’. Dus ik zeg sowieso niet doen.

mijn moeder deed het btw vroeger. EXTREEM JOJO-EFFECT !!!

Afvallen met afvalshakes is heel erg ongezond. Het is maar een paar dagen en je valt er maar weinig mee af (vooral vocht) dus vrij nutteloos en bovendien ook heel duur (volgens mij is zo’n 3 daagse kuur al iets van 20 of 30 euro?)

En ik zag op je profiel dat je 13 bent, en dus nog in de groei (je bent in de groei tot je 18 bent, soms nog langer) en dan is het helemaal een slecht idee! Als je perse wat af wilt vallen (als je daadwerkelijk te zwaar bent) moet je aan je ouders vragen of ze met je naar een dietist willen. Als je zomaar zelf gaat dieten, of dat nou met shakes is of niet, mis je veel te veel voedingsstoffen die je als groeiend mens heel hard nodig hebt.

Zeg maar tegen die vriendinnetjes dat het mega ongezond is; absoluut niet slim

Dat zijn dieetpillen, die wrs niet eens echt werken, voor VOLWASSEN mensen met een bmi van boven de 28. Áls ze die zou willen kopen, zou ze die niet eens meekrijgen omdat ze 13 is en je die persoonlijk bij de apotheek kan kopen.
-just saying-

Waar zijn deze shakes te koop? Kun je ze ook bestellen?

1 slecht voor je
2 werken haast niet