afvalmaatje gezocht

Heeii,

Zoals de naam al zegt, ik zoek een afvalmaatje. Ik wil heel graag afvallen maar kan dat niet alleen, in m’n omgeving kan ik geen steun vinden dus vandaar dat ik het hier probeer. Ik heb al wel eens eerder een afvalmaatje gevonden via hier maar, na een aantal notes niks meer van haar gehoord. Dat topic is inmiddels gesloten en kon geen andere vinden. Is er wel een, dan hoor ik dat graag. Ik ben 14 jaar, 163 en weeg 79 kilo, dus echt te zwaar, dat jullie niet denken dat ik op een ongezonde manier wil gaan afvallen. Ik zou het fijn vinden als m’n maatje ook te zwaar is, en dan bedoel ik niet 5 kg ofzo, maar echt te zwaar. Het liefst ook iemand die ongeveer even oud is als ik. Note me als je wilt! En nogmaals, is hier al een topis over link die dan even in de comments alsjeblieft. XXX

Er zijn aardig wat afval topic! Ook ééntje voor meiden met meer overgewicht. Misschien kun je daar eens kijken? (:
Staat gewoon bij food & sport

Trouwens, ik weet dat er algemene afval topics zijn maar daar posten ze vooral motivatieposts en gezonde gerechten etc. Ik zoek echt een afvalmaatje.

Sorry louis, ik was bezig met mn reactie schrijven voordat ik zag dat jij had gereageerd. Maar bedankt voor je tip!

Niet alleen dat hoor. Ze motiveren je ook.

Edit: Oh, dat was niet als reactie op louis. Anyway, je kunt idd in die topics veel steun halen!

Ik zal er eens gaan kijken!

Ik zit zelf bij het Gezond Afvallen topic. Dit topic is heel erg motiverend!
Iedereen helpt elkaar en geeft adviezen over eetpatronen.
Het topic motiveert mij heel erg, anders zou ik het niet kunnen volhouden!

sluit me aan bij wat er gezegd is.