afvallen

zelf ben ik gewoon op normaal gewicht ik ben 15 jaar en 1.72 en weeg 62 kilo … alleen ik vindt mijn heupen echt heel lelijk dan heb ik een keer zo’n shirtje aan en dan zie je mijn heupen er heel erg in …
alleen ik wil dus daar vanaf komen alleen heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
heeft iemand goeie tips zelf doe ik aan korfbal dus ik sport wel , van mezelf ben ik best sportief want ik sport best vaak!
alleen ik heb snel dat ik een kilo aankom en die kilo gaat er niet makkelijk vanaf en mijn heupen zijn gewoon mijn grootste probleem!

Wel grappig dat je net een topic over afvallen plaats na een column over anorexia…

maareh… upje

begrijp je niet!

Dan moet je oefeningen doen die speciaal voor dat gedeelte van je lichaam werken.

lovehandles bedoel je… dat kan niet plaatselijk dan zou je toch minder vet moeten eten zodat het vet daar weggaat helaas is dat vaak een lastige plaats waar je het allerlaatste bij afvalt dus veel cardio minder vet/snoep eten en krachttraining… je hebt er ook oefeningen voor!

Lovehandels zijn de enige minpunten aan het lichaam die NIET te verhelpen zijn.
Vandaag in de Grazia gelezen.
Thank god heb ik ze niet.

Ik weet niet of je veel snoept, maar je kunt snoep laten staan en het vervangen door een gezonde snack. Als je niet veel snoept kun je ook gezonder eten, niet vet, niet te veel suikers ect. Als je ook al gewoon gezond eet kun je minder koolhydraten eten, maar dat is wel meer voor als je extreem wilt afvallen

Dat zijn ze zeeeker wel. Ik ben 20 kilo afgevallen en had hele erge lovehandles, nu heb ik daar amper meer vet om beet te pakken en uitstekende botten. Ik moet wel zeggen dat dat de plek was waar het vet het laatste verdween haha, maar het is dus zeker mogelijk.
Ik weet niet of je alcohol drinkt? Want meestal vestigen die calorietjes zich op je heupen.

nee ik ben 15 dus ik drink nog amper alcohol soms wel eens op feestjes maar dan niet veel!
hoe heb je het volgehouden met het afvalle want van mezelf ben ik echt niet so dik ofso ben gewn dun ens… alleen die heupen zit ik inderdaad mee!

20 kilo is ook drastischer dan alleen je lovehandels weg willen werken.
Bij 20 kilo vervalt er wel meer dan alleen lovehandels.

jaaa dat is inderdaad so haha, als ik 20 kilo afval komt het niet goed… weet iemand miss oefeningen die echt werken op dat stuk van je lichaam anders?
ik doe wel eens buikspieren maar niet vaak en ik weet niet of dat helpt.

Het moment dat ik geen lovehandels meer had had ik bijna ondergewicht, niet echt wat je wil denk ik =P. Gewoon lekker sporten en gezond eten, dan wordt alles wat strakker en zullen je lovehandels ook vast wat afnemen =).

Ik drink nooit meer alcohol =’)

Heb ik ook een lange tijd gedaan, dat werkt echt. In het begin dronk ik nog wel gewoon in de weekenden, toen ging het minder snel. Nu drink ik wel weer gewoon!