afvallen!!!

hallo,
ik wil graag afvallen want ik weeg 60 kilo en ik ben 161 cm lang. Mijn bmi is 23 en dat is iets teveel. En ik heb ook wel een buik en boven mijn taille een rolletje ik wil dit allemaal voordat het echt warm word kwijt! sporten en dieët helpt niet:( weet iemand iets anders zodat ik genoeg afval voor de zomer mijn streefgewicht is 45kilo

groetjes
JustMe

Sorry voor de demotivatie, maar dat gaat je dus echt nooit op een gezonde manier lukken. Stel eerst een realistisch doel. Er zijn trouwens al algemene afval topics. (;

Gezond eten en meer sporten. En gewoon niet meer snoepen of frisdrank drinken, das ook heel slecht voor je

Lees het atkins boek en veel sporten!

Dan wil je dus 15 kilo afvallen voor de zomer?
Sorry maar ik denk echt niet dat je dat gaat lukken.
Als je gewoon meer sport en minder snoept kan je misschien wel iets afvallen maar niet zoveel in zo’n korte tijd ;$

volgend jaar zomer neem ik aan.

want het is al 3 dagen zomer…

oohh. je hebt het al veranderd zo te zien :wink:

“sporten en diëten helpt niet”

Dan doe je iets verkeerd. Daarbij is een BMI van 23 niet te veel.

Als je meer calorieën verliest dan je er weer bij eet zou je moeten afvallen. Als dit verschil heel klein is helpt het misschien niet echt. Het kan ook zijn dat je het pas een korte periode doet. Als je het langer doet ga je waarschijnlijk meer afvallen.

Zijn er misschien mentale issues die een rol spelen? Deze kunnen je ook tegenhouden. En het is ook belangrijk om je omgeving te vertellen dat je wil afvallen, zodat zij er rekening mee kunnen houden.

Ik denk dat je niet zo snel kunt afvallen… mijn vriendin doet erg haar best om af te vallen en ze is 15 kilo in 12 weken ofzo afgevallen…

Verder zijn de enige gezonde tips: veel sporten en normaal blijven eten, maar alleen gezonde dingen.

misschien kun je nan-yu thee gebruiken?? te koop bij de tuinen. probeer het nu zelf ook hopelijk zie ik resultaat. je kunt ook via Google.nl meer info erover zien etc

liefsxx

45 kilo is voor jou echt niet gezond. Begin eens met 55 kg.