Afvallen

Hoi, ik ben Britt en ik wil graag gezond afvallen, ik train 3x in een week met zwemmen met 1 wedstrijd, soms doe ik sit-ups maar ik weeg 58 kilo, ik vind dat ebst wel veel, ik ben 1.72 meter lang en ik ben 12 jaar. heeft iemand tips om gezond af te vallen?

LIefs, Britt

Er zijn echt al heel veel topics om gezond af te vallen dus gebruik de zoekfunctie. En 58 kilo is voor jou lengte absoluut niet te zwaar en je zou ook helemaal niet af hoeven te vallen. Ga lekker door met sporten en houd jezelf gezond. Ga niet afvallen alsjeblieft.

Zwemmen is de beste sport om mee af te vallen dus ik zeg dont stop !
Drink veel water (2 liter een dag)
Probeer alles boven de 5gram vet (bij de voedingswaarde op verpakking) te vermijden …(dit zijn heeeeel veel producten)

Sorry maar ik vind dit zoooooooooo irritant worden.

http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx

hier kan je je BMI berekenen, en die is prima hoor!! dus maak je geen zorgen(:

+ Jij en afvallen? Waar wil je naartoe dan? Richting lijk?

Ja ik heb wel een tip voor je, niet afvallen. Sowieso is er geen gezonde manier voor jou om af te vallen dus gewoon niet doen.

ik weeg hetzelfde en ik ben meer dan 10cm korter… nooit dat jij dik bent ofzo dus alsjeblieft, ga niet afvallen…

Woog ik maar 58 :slightly_smiling_face:.

Je hebt een prima gewicht. :slightly_smiling_face: En als je gezonde dingen eet, dan kunnen het ook je spieren zijn doordat je veel traint. :slightly_smiling_face: Het hoeft dus geen vet te zijn.

Niet afvallen. Je hebt een goed gewicht en kom op. Je bent 12. Maak je er niet druk om

Er zijn genoeg afvaltopics te vinden in dit board waarin je mee kunt doen.