Afvallen

Ben jij bezig met afvallen? Of ben je net klaar met je dieet?

Plaats hier met welk dieet je bezig bent;
sport je veel, volg je een strak schema of let je alleen op je eten?
Welke dingen je veel en weinig doet;
En welk dieet jij zelf het best vind.

Wissel tips uit met medeforumgangers!:smiley:

Ikzelf ben wel bezig, maar heb er niet altijd zin in.
Volg geen streng dieet, eigenlijk probeer ik gewoon meer te sporten en minder te eten :stuck_out_tongue:
De ene periode heb ik dagen dat ik elke dag sport, en periodes zoals nu heb ik totaal geen zin om te sporten:p

het is ook super moeilijk, heb het een maandje volgehouden, was ik 4 kilo afgevallen ! en toen begon ik weer veel te eten

@ DianaHorizon; En hoevaak eet je per dag dan? Gewoon ontbijt middag en avond en 1 keer snacken tussen de middag of eet je vaker?:stuck_out_tongue:

@ madel0on; Gewoon volhouden, het komt er altijd veel sneller op dan aan, misschien moet je je gewicht op je hand schrijven, dan herinnert t je en denk je oja niet snoepen ofzo haha

Hier hebben we een Food & Sport forum voor! :'D

Ik eet weinig en sport veel, soms moeilijk maar als je genoeg probeert lukt het heus wel!!

Ik wil wel graag afvallen, maar het lukt me niet meer. Ik eet te veel, en soms ongezonde dingen en sport te weinig :frowning_face: mn motivatie is gewoon weg!

Ik wil wel graag, maar heb nooit zin haha. Ik begin maar even simpel door iedere dag wat fruit te eten en dan later meer sporten en meer letten op wat ik eet.

ik wil graag, maar heb gewoon 0,000 zelfbeheersing :s

Ik ben bezig met afvallen, ik probeer minder en gezonder te eten. Voor sporten heb ik helaas geen motivatie, als zit ik wel vaak op de Wii Fit. Het helpt tot nu toe wel, ben 2,5 kilo afgevallen in iets meer dan een maand. :slightly_smiling_face:

@ breakofdawn, door alleen wii fit te doen? hoevaak en hoelang in de week doe je t dan? Ik was er altijd heilig van overtuigd dat dat echt niet werkt… :stuck_out_tongue:

Haha, nee ik denk dat het vooral komt door gezond eten enzo. Maar op zich zijn sommige dingen op de Wii Fit best wel zwaar en voel je het ook wel de volgende dag. Ik doe vooral hoelahoepen, en dan 9 minuten. Daarvan ga je je buikspieren wel voelen.

Ik ben ongeveer 8/9 kilo afgevallen sinds augustus door gewoon gezond en vooral niet te weinig te eten + sporten (3 x per week hardlopen), alhoewel ik dat nu al een maand niet meer heb gedaan…

Verplaatst! Leuk idee, is een verzameltopic en niet gericht op slechts een paar mensen :slightly_smiling_face:

Afvallen vind ik zo moeilijk :frowning_face: ik hou het gewoon niet vol ofzo, vorig jaar was ik afgevallen door zumba en gezonder te eten maar tijdens de zomervakantie had ik geen zin om naar de sportschool te gaan, nu moet ik weer de moed en motivatie vinden om opnieuw te beginnen. Heeft er iemand nog tips? x