Afvallen

Haaj , ik ben 10 jaar , 1.49 M en weeg 67 kilo .
Ik ben te dik en niks helpt .Ik heb echt van alles geprobeerd.
Eerst ging ik en jaar naar de Fysiotherapeut , maar dat hiep ook niet erg veel , daarna deed ik mee aan een programma een half jaar , ik heb ook mijn leefstijl geprobeert te veranderen , en ik ga ook naar de dietiste.En Bewegen doe ik ook genoeg . Maar toch ik kan gwn niet afvallen .
Weten jullie iets??

Je kunt niet meer doen dan bij een diëtiste lopen. Daarbij ben je ook pas 10 jaar, dus alles komt heus nog wel goed.

Ontbijt 1 snee brod met kaas en Melk
In school: 1 boterham en drinken
Tussendoortje : Fruitsalade
Avondeten ; wat mn moeder maar :pensive: Pasta ofzo
En daarna nog iets : ijs

misschien kan je gaan jumpen? (ik heb er btw totaal geen verstand van)
maar zeg maar die dans stijl :slightly_smiling_face: daar werd ik ontzettend moe van en je beweegt er veel van en het is leuk :grinning:

Ik vind dat je wel erg weinig eet hoor…

Zal ik eens gaan proberen

Je eet wel weinig hoor.
De beste manier om af te vallen is je levenstijl veranderen.
En flink sporten helpt ook (:

Dat is hoe zeg maa mijn eetpatroon eruit ziet en mn leefstijl veranderen had ik ook al een keertje gedaan en dat ging goed , maar toen werd ik het zatik wou weer eens snoep eten en daarna kon ik het nit meer volhouden , maar sporten doe ik genoeg , ik zit op Basketbal en train twee keer per week en speel ook veel buiten

Het ligt er echt aan wat je eet, maar het is ook niet gezond om als 10 jarig meisje te gaan dieten en niks te eten!!
De beste opslossing is: goed ontbijten!! Niet teveel tussendoortjes. Want als je goed ontbijt heb je daar ook minder zin in. Met avond eten niet 2 keer opscheppen!
Maar wel gewoon eten. En goed bewegen wat je al doet is ook belangrijk. En als je een keer zin hebt in iets lekkers neem dan een appel of een banaan. Of als je honger hebt dan is een glas water ook goed dat neemt je eetlust af!

xx succes ermee!