Afvallen

Hee ik weet dat er al topics zijn over afvallen
maar ik weet niet of er goede tips voor mij tussenstaan.
ik ben 15 jaar ben ongeveer 170/175 cm lang en ik weeg 80/85 kilo :astonished:
ik wil al 4 jaar lang afvallen, maar ik hou het nooit langer dan een week lang vol.
En in die week, honger ik mezelf eerder uit dan dat ik gezond aan het afvallen ben.
Ik word de laatste tijd steeds onzekerder en kan bij bepaalde winkels niet meer terecht voor broeken, wat voorheen wel kon. Ik zou graag tips willen hebben hoe ik op de goede manier kan afvallen. het hoeft niet snel maar ook niet al te langzaam
en heeft er iemand ook tips hoe ik vol kan houden en niet na 1 week al te stoppen…
ik heb echt geen dicipline! sorry als er al zo’n topic is… kunnnen jullie dan zeggen welke topic dat is?
Heel erg bedankt, xx- soraya

Ik zou zeggen kijk in die topics
kijk bij food en sport staat ie vast tussen

trouwens je hebt de delfde naam als mij xD

slimmm. haha. nee maar ik kan niet echt iemand vinden met hetzelfde probleem als ik. x

kweet niet…

uhmm water of thee in plaats van frisdrank ofzo?
zo veel mogelijk gezond eten
om de 2 dagen buikspieroefeningen
elke dag 20 minuten fietsen

dat soort dingen?

ik verzin maar watxd

oh en groene thee helpt trouwens bij het afvallen
en grapefruit :slightly_smiling_face:
dus vaker zoiets nemen als tussendoor en drinken

Ik fiets elke dag zowieso een uur voor school. en ik wil ook nog op kickbox ofzo gaan alleen dat zeg ik ook al vanaf groep 8 en zit nu al in de 3e… dus dat schiet ook niet echt op (:

Ik fiets elke dag zowieso een uur voor school. en ik wil ook nog op kickbox ofzo gaan alleen dat zeg ik ook al vanaf groep 8 en zit nu al in de 3e… dus dat schiet ook niet echt op (:

OH
en dit moet je echt even lezen
heb ik even voor je gezocht
staan goede dingen tusse

http://www.afvallen-weblo…ips-die-100-zeker-werken/

Thankss <3

Ik wou eerst ook afvallen maar het lukte ook steeds niet. Nu ben ik op de goede weg. Ik eet veel minder (wel zo veel zodat ik het wel vol kan houden), en heb nu een onbeperkt abonoment bij de sportschool gekregen. Probeer nu 6x in de week te gaan sporten vanaf volgende week, ik heb nu vakantie want heb examens gehad. Ik heb wel extra stimulatie gekregen, want ik ga deze zomer op vakantie naar chersonissos, en daar wil ik er wel goed uitzien :grin: & ik ga dit jaar voor het eerst op vakantie met vriendinnen naar zandvoort, en daar wil ik geen blubberbuik hebben haha :stuck_out_tongue_winking_eye: Naja misschien dat die knop voor jou ook om gaat :grin:

Mijn abbonement op sportschool word juist net afgezegd omdat ik het maar 4 keer ofzo heb gedaan :l haha ik hoop dat het bij mij ook zo word alleen heb soms nogal vreetbuien : D

Je kunt niets vinden …

Kijk naar het gezond afvallen topic, daar zijn meer mensen met overgewicht.

Heeft iemand misschien tips voor mij wat ik op een dag moet eten?

^3 grote maaltijden + 3 gezonde tussendoortjes. Begin met een GOED ontbijt, want dan heb je de rest van de dag minder honger.

O: 2 boterhammen met boter en beleg/6eetlepels muesli en glas melk/yoghurt
T: stuk fruit
M: 3 boterhammen met boter en beleg en glas melk/yoghurt
T: stuk fruit
A: normale portie
T: bakje yoghurt/glas melk

dit zowiezo… en dan kun je af en toe wat lekkers eten als extra tussendoortje =)
succes

Misschien een boekje van Sonja bakker kopen? Daar staat in wat je zoal kunt eten op een dag, en daarnaast sporten en genoeg water drinken :slightly_smiling_face:

wat ik op moment eet:
O: 2 crackers met jam/kruidenboter/filet americain/mager vlees of 2 mandarijnen
T:-
M:1 boterham, soms met 1 beschuit erbij
T:-
A: gewoon avondeten
T: thee met 1 koekje

^Ja, dat is dus gruwelijk slecht. Je mist 2 tussendoortjes en je lunch is veelste weinig.

Dit is echt te weinig! Je kunt beter meer eten zoals

o: 2 boterhammen + beleg, glas melk
t: stuk fruit
m: 3 boterhammen + beleg, glas melk/water
t: stuk fruit
a: wat de pot schaft + water + schaaltje yoghurt
t: koekje of fruit + thee

^dit is voor als je af wilt vallen dan.