Afvallen!

Hee!
Ik ben vorig jaar paar kilootjes afgevallen, alleen mijn tieten werden ook heel klein! Ze waren C80 en toen B75, hoe kan dat?

eeh lijkt me logish toch? Als je afvalt, heb je minder vet dus ook minder vet bij je borsten. Dus dan heb je kleinere tietjes (:

Als je afvalt val je het eerst af bij je borsten

maar kan je ook gewoon alleen buikvet verbranden?

^^Misschien door abb-working.

Iets als plaatselijk afvallen bestaat niet.

Als je buikspieroefeningen doet zal daar het vet wel weggaan, maar spieren voor in de plaats komen.

^ Plaatselijk afvallen bestaat niet, dus ook niet als je buikspieroefeningen gaat doen. Als je spieren gaat ‘kweken’, dan kan het zijn dat je het niet op de weegschaal ziet, maar wel in de spiegel, omdat hoe meer spieren je hebt,hoe meer kcal je nodig hebt. Maar dan zal het dus vet gaan gebruiken, maar dat wordt van overal van je lichaam gedaan, dus niet als je buikspieren hebt, buikvet. Of beenspieren, beenvet. Het is logisch dat je daar afvalt, en daar moet je dan maar aan geloven (:

Ja ik ben nu ook op dieet gegaan, en ik eet maar 6x per dag en ik ben vegetarier geworden. Dus hopen maar dat de 10 kilootjes eraf gaan!

Als je tien kilo gaat afvallen nu, dan gaat je cupmaat er waarschijnlijk ook kleiner op worden he. Is het wel nodig dat je 10 kilo afvalt? Da’s best veel namelijk

ooh. he
ik wil het meest afvallen bij mijn bovenbenen, knie en buik.
maar mijn buik is wel gespierd maar je ziet geen sixpack ofso!
ja ik weeg 57 kg want ik was 6kg aangekomen en ben 1.67
ik wil graag 50 of onder.

je valt NIET af van buikspieroefening!! en je kunt NIET plaatselijk afvallen! ja oke, voor buikspieroefeningen heb je energie nodig, en verbrand je dus ook wat. maar dat percentage is te verwaarlozen. Als jij elke dag een half uur stevig wandelt zul je wat afvallen, maar geloof me: dan verbrand je véél meer dan van een beetje buikspier oefeningen. En dat je cupmaat is veranderd, is omdat je borsten voor een groot deel uit vetweefsel bestaan, en aangezien je dus niet plaatselijk kunt afvallen, val je daar ook af.

Je zegt dat je buik gespierd is maar dat je geen sixpack ziet: dit is omdat er gewoon nog een laat vet overheen zit, om het zo maar te zeggen, pas als dat vet weg is zullen die buikspieren te voor schijn komen.

als laatst nog even iets over dat afvallen. ik zie op je profiel dat je 13 bent :open_mouth: als je blieft ,ga niet afvallen! dat is zo slecht voor ‘kinderen’. Je bent nog in de groei en zo. Probeer gewoon zo min mogelijk te snoepen veel te bewegen (en dan bedoel ik echt sporten!). Daarnaast heb je gewoon een heel mooi gewicht, als je vind dat je er te dik uitziet: je zult in de loop van de jaren (mits je dus niet té ongezond eet) er dunner uit komen te zien, omdat je dus waarschijnlijk nog groeit :wink:

oh, trouwens, ik lees dat je vegetarier bent geworden: ik hoop dat je nog wel gezond eet. Als je vegetarier wordt moet je namelijk andere dingen gaan eten om toch die voedingsstoffen binnen te krijgen. Ik hoop dat je dat doet want als je echt op een dieet bent (lees dat je dat bent, wil wel nogmaals zeggen dat dat echt niet goed is) is het helemaal slecht als je ook niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.

maar goed… ik hoop dat je niet vind dat ik te veel zeur, maar ik probeer alleen maar goed adviezen te geven :wink:

:tipping_hand_man: Hilarisch.

ehm als je onder de 50 wilt zitten heb je zwaar ondergewicht meid.
je snapt niet waar je het over hebt.

0______________________________________o

stop it, je weet even niet waar je mee bezig bent en volgens mij denk je er te makkelijk over, even 10 kilootjes gaan afvallen. Van mij mag je afvallen maar onder de 50 zul je niet komen!

of je wilt horen dat je prima op gewicht bent? ik bedoel; het lijkt mij dat je zelf ook wel weet dat je nu op een prima gewicht zit en dat je anders jezelf naar een ondergewicht laat afvallen… -.-

Are you fucking kiddin’ me?