afvallen

heeej ik wil graag een paar kilo eraf, maar 5 ofzo.

ik ben 1.77 en ik weeg nu bijna 57 kilo, normaal altijd iets van 54/55 maar heb ff veel gegeten enalles.

ik wl het liefst 5 kilo eraf, en een gezonde levensstijl houden, maar ik kan het gewoon niet volhouden, is er iemand die ook zoiets heeft?

misshcien dat we elkaar dan kunnen helpen ofzo tips enalles.

xx

Ik heb even naar jou BMI gekeken en jij moet zeker niet gaan afvallen! Dan word je te ligt! Gezond eten is natuurlijk wel goed! >>

1. Neem de tijd voor je eten.
  2. Sla geen maaltijden over.
  3. Eet in regelmaat.

ik hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face:

ja ik weet t ben ook helemaal niet dik ofzo, maar er moeten een paar cm’s van mn heupen af en zoiezo moet ik gezonder leven:P

Ik heb precies het zelfde! :expressionless:
En ik kan het echt niet volhouden.

Dan moet je niet gaan afvallen! Doe iedere morgen buikspier oefeningen! Doe ik ook sinds gistere :stuck_out_tongue:! ik doe er sochtends 30 en savonds ook!

Heb ik ook en daarom doe ik buikspieroefeningen elke ochtend.
En ik probeer meer water te drinken.

Heeeyy, Ick wil ook afvallen, =O

Maar iedereen noemt me annorexia leijer,

Maar ick ben ongv . 1.65 en ick weeg 45 , is dit een goed gewicht?
Want ick vind me egt veel te dik,:O!

als jij een anorexia lijer bent, wat ben ik dan met me 10cm groter en zelfde gewicht? en we schelen nog 2jaar ook…?

Jaah das waar,

Ick vind t zelf ook niet oor, maar , al die kinderen uit me klas, enz, zeggen dat, :open_mouth: En kijk ick wil afvallen maar t lukt gewoon niet, =(

Ik ben 1.63 en 50kg.
Heel vaka zeggen mensen wooow jij bent dun!:open_mouth:
Jij bent eerder te dun dan te zwaar!

goofy1995: je moet absoluut niet gaan afvallen! je bent al aan de lichte kant!

__Joehoe: Je bent idd te licht! eigenlijk zou je wat moeten aankomen

@truby14
ja daar heb je gelijk in. :wink:

ik ben 12, ben 1 meter 55 en weeg 33 kilo
iedereen zegt anorexiepatiënt tegen mij, maar ik vind mezelf te zwaar ! :flushed:
wat moet ik doen ?

:astonished:

Neeehh neit afvalleen juist aankomen , hallo dahn ben ick mega zwaaar vergeleke jou, =O

Ick heb vroeger trouwens bijna annorexia gehad, en ick denk dat jij egt niet te dik bent oor, :wink:

Gwoon blijven eten jij, <3

[i]Val je eigenlijk af om minder te gaan eten…?

xx,[/i]

Sorry hoor Goofy1995; maar jij hebt vroeger bijna anorexia gehad? Je bent twáálf, wat noem jij dan in godsnaam vroeger? Toen je 6 was ofzo?
En je bent sowieso niet te dik, dus niets niet afvallen jij, daar dacht ik uberhaupt nog niet eens aan geloof ik toen ik 12 was :S

Ik had een paar jaar terug precies hetzelfde, ik was even lang en ongeveer even zwaar (35 kg)

Nu ben ik een stuk langer geworden (1.73m) en een stuk zwaarder(52kg). Iedereen zegt juist tegen me: Gelukkig dat je wat bent aangekomen, je ziet er nu veel volwassener en vrouwelijker uit. Dus juist niet druk om maken, gewoon blijven eten meid! :grinning:

Jaah, maar ick wil gwoon minder wegen,

En ick ga alleen minder snoep eten en minder cola drinken enz,
Gwoon gezonder leven…

Snap jea,?

Sorry hoor, maar volgens mij wil iedereen hier gewoon horen hoe dun ze wel niet zijn. Als je jezelf echt te dik vind denk ik niet dat je dat dan zomaar hier gaat zetten. Ik denk dan eerder dat je je ervoor schaamt en het hier juist niet zet als je jezelf zo dik vind.