Afvallen

Heee meiden,
Ik weet dat hier heel veel topics over zijn,maar daar gaat het over een persoon met 1 probleem .
[i]Maar ik wil dus afvallen ik ben 1,63 cm. En ik ben 13 jaar & weeg 63 kg,ofzo.
Maar het probleem is dat als ik afval,alleen maar aankom.
En afvallen lukt me eigenlijk nooit,want we hebben altijd wel snoep in huis,en anders haal ik het wel.
Dus heeft iemand tips om echt niet meer tesnoepen?
En ik zit ook niet op een sport,omdat ik echt geen idee heb op welke.
Ik vind mezelf best wel dik,dikke buik&bovenbenen.
Dus weet iemand een sport waar je beetje slanker van wordt?
Maar ik ben nog best wel jong,dus ik wil niet extreem gaan,want dan weet ik dat ik mezelf weer ga uithongeren etc.

Sorry voor dit zeikverhaal,maar ik zit er best wel mee,ook omdat mensen er ‘‘grapjes’’ overmaken etc.
En nu kom ik heel zielig over,ben ik niet hoor.[/i]

Upje,dan maar :slightly_smiling_face:

Ik ben dus precies evengroot en evenzwaar, en ik ben ook 13. (A)
Ik vind mezelf ook dik, ik heb zegmaar een dikke kont en dikke bovenbenen. x]] Miss moet je gaan sporten? ik doe dat 5x in de week, maarjaaa, als ik thuis ben ben ik heel lui. :frowning_face: Als je niet wilt betalen voor sport ofzeeuuu kun je ook gaan hardlopen… En je moet gewoon NIET SNOEPEN! Iedere keer als je weer een snoepje wil pakken moet je er aan denken dat je er dan later uit ziet als Beth Ditto. x]]

SUCCES!

ik woog ook teveel, en ik ben 7 kilo afgevallen in 1,5 weken, alleen omdat ik niet meer snoepte.
Dat komt omdat de echte overtollige kilo’s er zo af zijn als je alleen al wat minder eet.
Je moet dus gewoon proberen niet meer te snoepen of dat te beperken tot een klein snoepje per dag ofzo.
Alleen is het probleem wel dat als je dat doet je toch snel weer verder gaat snoepen.
Mijn beste tip is dus gewoon, niet meer snoepen en dat een tijdje volhouden.
Je hoeft jezelf niet alles te onthouden, maar probeer in ieder geval zo min mogelijk te snoepen en hou dat vol.

Okee.
Weet iemand een sport,ik zat tedenken aan pilates,daar wordt je wel slank van of gewoon streetdance.
Maar ik ben bang dat ik bij pilates bij allemaal oudjes kom.

zumba dansen , daar verbrand je (dachtik ?) 1000 calorien mee als je een uur intensief mee doet (A)

als je je voedingspatroon niet aanpast kan je sporten wat je wilt je valt er toch niet veel mee af.
Dus ik zou beginnen met je voedingspatroon en je moet sowieso 1 uur per dag bewegen. Eet gezonde tussendoortjes en probeer snoep en andere vette snacks te vermijden.

zumba moet je doen ik doe dan ook met een collegaatje die is al heel veel afgevalle door zumba alleen die at ghewoon gezond dat deed ze altijd al.
maar die was na een maand al 3 cm kwijt van der bovenbenen en dijen enzo.

ik val niet zoveel af ik snoep nog wellis maar daar ga ik ook mee stoppe en dan val ik hopelijk wel af alleen jammer dat je niet op 1 deel kan afvalle:(

Nee,dat snap ik.
Ik heb afgesproken met mezelf dat morgen de laatste dag is,snoepen etc.
Daarna ga ik die special k minibreaks meenaar school nemen,en brood met file american alleen weet ik niet wat ik in de ochtend moet eten.
Ik eet nu kellogs chocos
Iemand tips?

op zich zou je niet helemaal hoeven te stoppen met snoep, maar gewoon snoepje per dag eten ofzo kan wel (maar dan dus wel 1 waar niet veel caloriën inzitten natuurlijk, dus geen xxl mars reep, maar dat snap je zelf ook neem ik aan :stuck_out_tongue:) en verder is het belangrijk dat je gevarieerd eet. Je zou dus in de ochtend een gezondere muesli oid kunnen nemen, dus bijvoorbeeld kellogs k, bij veel mueslies moet je trouwens oppassen want ze hebben al snel best wel veel caloriën… Of sochtends gewoon ook een gezonde boterham of een gekookt eitje (niet te vaak,vanwege cholesterol etc) dat is ook gezond :slightly_smiling_face: of als je moeilijk ontbijt af en toe een glas ontbijtdrank. Qua sport zou je misschien ook een team sport kunnen gaan doen? Dat is namelijk gezellig en gezond! Dus dan blijf je ook gemotiveerd.
oja, maar als je helemaal niet meer wil snoepen: het snoep allemaal ergens zetten waar je het niet kan zien :stuck_out_tongue: ik heb ook een tijd helemaal niet gesnoept en na 1 week ofzo had ik er toen ook helemaal geen behoefte meer aan! Dus misschien is dat ook zo bij jou :slightly_smiling_face: En je zou ook gewoon in een afvaltopic mee kunnen doen trouwens, want daar geef je elkaar ook tips etc.