afvallen..

hallo,
ik ben een meisje van 15 en toen ik 14 was kon ik gewoon alles eten en kwam ik serieus niks aan maar toen bleef ik steeds eten snoep vooral en nu ik 15 ben komt het er wel aan. maar ik wil het er heel graag af voor de zomer vooral bij mn buik ofnouja eigenlijk voor altijd want ik voel me gewoon in heel veel kleren niet zeker en in bikini al helemaal niet. dus mijn vraag is heeft iemand alsjeblieft tips hoe ik goed kan afvalen bij mijn buik en is dat wel goed, afvallen als je 15jaar bent? ik hoop echt dat iemand goede tips heeft ofzo dan ben ik diegene heel dankbaar! alvast bedankt!! X

Je bent nog in de groei dus probeer niet ineens minder calorieen te gaan eten. Laat de patat en het snoep staan, oftewel maak gezondere keuzes. en probeer elke dag een uurtje te fietsen of wandelen. Een beetje buik is overigens echt niet zo erg, je lichaam veranderd nu gewoon nogal.

Ik denk dat je op dit board wel wat nuttige topics kunt vinden: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/
Bovendien, je bent 15 en in de groei. Doe alsjeblieft voorzichtig met afvallen enzo.