Afvallen

Hoooii,
Ik ben een meisje van 14 en ik vind mezelf niet bepaald mooi slank…
Lengte: 1.65
Gewicht: zo rond de 67

Ik zou graag een paar kilo willen afvallen, heeft iemamd misschien wat tips?
Ik doe al buikspieroefeningen , ook loop ik afentoe hard. Ze zegge. Veel water drinken dat doe ik nu elke dag ongeveer 2 L.
Iemand nog tips??

Groetjesss.xx

wees blij met de gene die je bent XD ik heb eens gekeken, en je gewicht is gwn normaal XD open deze link en vul in :

http://www.bmichecken.nl/?gclid=CPiioq3k-b8CFUjHtAodwl8ALA

en onthoud, vrouwen met curves vinden de meeste mannen het mooist XD

In het food&sport topic zal je wel wat meer info vinden

Verder gezond eten, af en toe snoepen mag altijd zolang je maar genoeg beweegt.

Oh ja want ik ben dun dus ik ben lelijk en ik moet maar snel wat aankomen want anders vinden mannen mij niet mooi.

nee, zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat er heus wel mannen zijn die juist vallen op mensen die niet doutzen kroes ofzo zijn, maar de rondingen juist veel mooier vinden…
maar dat er ook weer mensen zijn die dunne mensen weer heel mooi vinden…

ehh sorry hoor…

Waarom zeg je het dan? Alsof het wat uit zou moeten maken wat mannen van ons denken. Niet dat het mij kan schelen wat mensen van mijn figuur vinden maar toch een beetje jammer dat er zo vaak verwezen wordt naar mannelijke meningen.

ik haat deze opmerking meer dan wat dan ook. Wat boeit het mij wat mannen mooi vinden?

Het is vrijwel 80% gezond eten en 20% sporten.
Zoek wat lekkere recepten op, vraag je moeder om geen chips ect meer te kopen, veel water blijven drinken en gun je lichaam wat tijd, een dreambody is er niet binnen een weekje.

In food en sport kun je terecht