Afvallen zonder ouders

GESLOTEN

Je moet echt niet gaan kokhalzen!
dan kan je zo maar anorexia krijgen, als het werkt ofzoo.
Gewoon sporten en gezond eten, ik zou maar naar je ouders luisteren, ;]

Zo te horen ben je helemaal verkeerd bezig.
Je moet juist gewoon gezond ontbijten, middageten, en warm eten.
Dan laat je de tussendoortjes maar staan. Maar je moet vooral niet gaan kokhalzen enz.
Weet je zeker dat je te zwaar bent? Je ouders zullen er vast wel een reden voor hebben dat jij niet mag afvallen.
Hoe oud ben je eigenlijk?

aandachttrekkerij

ontbijten, lunchen en avond eten.
en tussendoortjes gewoon iets gezonds dus geen zak chips.
& sporten erbij!

zo heb ik het gedaan, en ben binnen 2 maanden 3 kilo kwijt.

Niet meer snoepen en meer sporten en gevarieerd en wel goed eten. Je zou tegen je ouders kunnen zeggen dat je wat gezonder wil eten ofso? Dat is voor iedereen goed =p

Gaan sporten. Liever lui dan moe?

Niet kotsen ! je kan beter de chips enzo laten staan. En zeggen dat je wat gezonder wilt eten.

NIET OVERGEVEN!!! Daar kom je nooit meer vanaf en als je dan vind dat je het goede gewicht hebt dan kan je niet meer stoppen, en dan sla je door… En dan heb je boulimia!! DUs vooral niet overgeven…
als je wil afvallen, doe het dan gezond! Eet minder tussendoortjes en sport veel, drink water inplaats van frisdrank… als je niet wilt dat je ouders het merken dat je aan het sporten bent enz… Ga dan gwoon traplopen, eet weleens een tussendoortje maar neem dan bijv. een appel, en drink als hun vragen wat wil je drinken gwoon frisdrank… Maar dan neem je een half glaasje wnt je hebt niet zoveel dorst (zogenaamd) en dan als je alleen bent drink je gwoon water.
MAAR ALS JE WIL AFVALLEN DOE HET DAN A.U.B. GEZOND WANT ANDERS KRIJG JE NOG EEN EETSTOORNIS…!
x

Alsjeblieft, ga niet kokhalzen en minder eten.
Want:
A: maagzuur tast je slokdarm EN tanden aan.
B: Als je lichaam door zn vetreserves heen is, verteerd het zichzelf.(beginnend met spierweefsel)
Daarnaast mis je een hoop essentiële voedingsstoffen, waardoor je weerstand behoorlijk achteruit gaat je meer vatbaar bent voor infecties.

Ik neem aan dat je nog wilt blijven leven…

alsjeblieft zeg zoek je nou aandacht ofzo … met je: ik probeerde al overtegeven?
je weet tochdat zoiets kan leiden tot een eetstoornis. buiten dat zijn er
echt al heel veel topics over afvallen met afvaltips.

Weet je, je kunt het best gewoon gezond eten&drinken veel groente,fruit en water en meer lopend en fietsend ergens heen gaan of de trap nemen ipv de lift en op een leuke sport gaan of gaan zwemmen of dansen… en verder moet je je niet zo druk maken om je gewicht, mensen die je daar op beoordelen zijn het niet waard o ja en graatmager zijn is echt niet mooi ik wil liever aankomen dan afvallen maar ja en ik heb ergens gelezen dat jongens het gezicht toch belangrijker vinden dan het lichaam… hopelijk heb je hier wat aan

*zucht*

not agaaaaain

Ik ga hier niet eens tips voor geven. Heb je niet genoeg verhalen gehoord over dit soort situaties?

Blijf gezond en normaal eten!
Er zijn heel veel mensen die zeggen dat als je niks meer eet je dan aankomt. Dat klopt voor een deel.
Als je bijna niks meer gaat eten, hou je dat meestal niet lang vol. Er zijn maar een aantal mensen die dat wel volhouden. Degenen die dat wel volhouden krijgen anorexia.
Als je bijna niks meer gaat eten, kan je lijf geen vet meer verbranden en dan krijg je honger. Dan gaat je lijf vet gebruiken dat’ie nog in voorraad had. Na een tijdje hou je dat niet meer vol en ga je weer gewoon eten. Dan maakt je lijf extra vetstoffen aan voor de volgende keer dat dat gebeurt. Je komt er dus wel van aan!
Blijf dus gewoon normaal eten. Het is wel zo, wss ben je gewend om gewoon genoeg te eten. Maar, je hoeft niet altijd helemaal vol te zitten :wink:
Eet gewoon genoeg, ook niet meer dan nodig is.
Als je toch trek hebt, neem als tussendoortje een groot stuk komkommer, daar zitten bijna geen callorieen in en vult heel erg. Yoghurt kan ook of gewoon een sinaasappel :grinning:

ga ff ergens anders aandacht trekken.
eetstoornissen zijn serieuse ziektes, dus waag het niet om er op deze manier over te praten.

beter niet he. chips is veel te lekker.

Oke, ik weet wat ik moet doen, iedereen bedankt!
:couple_with_heart_woman_man:

:woman_facepalming: achterlijk en onrespectvol