afvallen voor de zomervakantie

ik wil afvallen voor de zomervakantie. ik wil ongeveer 5,6 of 7 kilo afvallen.
weet iemand een goed dieet of heeft iemand goede tips

Hoe lang en hoe zwaar ben je? Ik denk niet dat het slim is om binnen twee maanden ineens 7 kg af te vallen :’) Het lijkt ook alsof je nog best jong bent, dan is dat al helemaal niet goed.

ik ben 1,61 en ik weeg 51 kilo, het hoeft niet 7 kilo te zijn hoor. minder mag ook maar als het wel in de 40 is

Hoe oud ben je?

ik ben 14 jaar

Je BMI is 19.7 wat gewoon prima is. Ik weet dat BMI niet altijd iets zegt over je gezondheid, maar wat vaststaat is dat je zeker niet te zwaar bent voor je leeftijd en lengte. Je hoeft dus niet af te vallen. Waarom wil je dat graag?

nou mijn bmi is gewoon goed. maar mijn benen zijn dik. ik heb ook al een beetje striemen gekregen :cold_sweat:
heb geen anorexia, misschien komt het zo over maar heb het niet

^Striemen heeft te maken met groeien, dus daar kan je vrij weinig aan doen! :slightly_smiling_face:

Misschien kun je in plaats van een echt dieet te volgen, eerst eens beenspieroefeningen proberen! Hierdoor worden je benen sterker en zullen ze ook een mooiere ‘vorm’ krijgen. Dit heeft voor mij in ieder geval heel erg geholpen.

Waarom denk je dat het overkomt af je anorexia hebt

Je kan plaatselijk helemaal niet afvallen dus dit is onzin.

Je hebt het inderdaad niet nodig om af te vallen, en het klinkt een beetje als typisch 14 jarige. Maar goed, je kan het beste gezonder gaan eten en gaan sporten. Denk dat het niet haalbaar is voor zomervakantie zoveel af te vallen.

Dat zegt ze toch ook helemaal niet.