afvallen voor de zomer ofniet ??

jaa, ik ben al met nieuwjaar begonnen om 7 kilo aftevallen, nu ben ik er 3 kwijt. Nog 4 kilo te gaan dus.

afvallen niet…
wel ff alles weer wat strakker, aangezien ik in de winter echt te lui was voor sport.

Mmm… als ik mijn oude bikini weer eens aanpas heb ik wel zo iets van: Shit… er moet nog wel wat af voordat het zomer wordt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk wel dat ik ga proberen te hardlopen en dat vol te houden, maar waarschijnlijk val ik toch wel weer in mijn oude patroontje. :stuck_out_tongue:

Toen ik een paar maanden geleden besloot om gezond te gaan eten (en af te vallen;)) toen zei iedereen dat ik doorsloeg. Achteraf was dat ook wel zo. Alles was ongeveer light enzo, haha. En ik was in anderhalve week 5 kilo afgevallen.

Nee niet afvallen, maar wel beetje buikspier oefeningen doen!
Dan heb ik deze zomer lekker plat buikje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nee. dat is dom. al doe ik t wel :stuck_out_tongue:

Nee, ik ben het laatste jaar juist veel afgevallen, omdat ik (eindelijk) in de lengte ben gaan groeien. Dus nu ben ik mooi slank :sunglasses:

Jeetje, dit klinkt wel erg eigedunk…

Maar te snel afvallen is ook niet goed voor je …

Ja! zeker wel! ik ga in de zomer voor maat 34!
Kus

leg je de lat niet een beetje hoog? wat voor maat heb je gewoon, trouwens alle maaten zijn anders laatst moest ik een kindermaatje aa nen soms maatja 34/36 dus daar zou ik niet op gaan afvallen!

Ik bedoel als je hier al aan zit te denken, we zijn toch nog maar kinderen, en natuurlijk heeft niet iedereen een perfect figuur maar ik vind het toch niet echt nodig. En je kunt gerust bv minder gaan snoepen en natuurlijk veel water drinken, maar om nu meteen snel hard te gaan dieet word je zelf ook maar depri van. Denk ik :wink:

Ik in ieder geval wel

nou ik let gewoon op wat ik eet, veel water drinken en fruit eeten maar dat doe ik eigenlijk automatisch in de zomer dus , eigenlijk doe ik er niks aan

Het ligt eraan hoe dik je bent… als je echt een hele dikke buik hebt, dan zal ik het wel doen, maar als je gewoon normaal bent en je best nog wel in bikini kunt vertonen waarom zou je het dan doen?
Ik ga het in ieder geval niet doen… ben al hartstikke dun, zou liever iets aankomen eigenlijk.

nouja ik ben niet egt dik maat s maar ik heb best wel dikke benen , en als ik dan in een bikini loop voel ik me snel onzeker dus probeer nu van de 58 naar de 55 te gaan das tog wel haalbaar

Nou vindt het eigenlijk helemaal niet dom! Nu het mooie weer komt krijg je lentekriebels en ga je (ik iig) toch weer wat meer op je eten letten.

Ik ben deze winter al best een hoop (7 kilo) afgevallen, vooral omdat ik veel meer water ben gaan drinken en nu gewoon gezonder eet en ik voel me daar ook veel lekkerder bij.
En ik persoonlijk wil best wat minder eten om me beter te voelen in bikini!

ben wel aan t sporten, op mn eten letten maar volgens my kom ik nooit meer een kilo kwyt. als ik maar centimeters kwytraak, en dat begint erop te lyken

Jaa ik wil het wel graag maar of dat het lukt

Ik ga na de meivakantie naar fitness om me buik ( vooral vetrollen ) weg te krijgen! Maar niet om per se af te vallen !

Ik vind het niet nodig, maar als het zonnetje begint te schijnen let ik toch een beetje op wat ik eet. Vrijdag ga ik voor het eerst fitnessen =D. Maar ik vind niet dat je per se moet afvallen voor de zomer hoor! Gewoon jezelf blijven!

misschien beetje afvallen, maar is niet nodig(bij mij tenminste niet) wel strakker worden.