afvallen voor de zomer ofniet ??

heeey meiden
khad ff een vraagje aan jullie of jullie het nodig vinden om voor de zomer voordat je in je bikini gaat een paar kilo af te vallen ofniet ( de kilo’s die je in de winter der aan heb gegeten)
x kimm

Nou sorry nee dat vind ik best dom als je dat doet.
Want ik wil gewoon mezelf blijven ook al ben ik kilo’s aangekomen;).
Ben ik niet maar als.

Nee ik doe dat niet. Ik heb ook heel de winter eigelijk een beetje opgelet op wat ik eet. Ik doe wel buikspieroefeningen hierdoor krijg je toch een platter en strakker buikje en je valt nie af ook minder moeilijk dus

Ik ben ook wel iets aangekomen deze winter, maar dat is iedereen eigenlijk wel denk ik. Als et kan wil ik wel wat kilo’s kwijt maar het hoeft niet persee

Hmm, als je dat zelf wilt dan doe je dat toch lekker? Ik moet eerlijk zeggen, ik doe wel wat oefeningen iedere avond :stuck_out_tongue:

Ik doe het in ieder geval niet, als je echt vies en vatsig dik bent met reuzachtige kwabbem kan ik het me voorstellen, maar wanneer je gewoon nog ‘normaal’ bent vind ik het onzin.
Daarvoor hou ik ook te veel van eten:P

Ja, zou wel willen maar kan de lekkerheden niet laten liggen :stuck_out_tongue: (ik sport 3x in de week, dus kheb ook geen zin om nog oefeningen te doen)

Ja! zeker wel! ik ga in de zomer voor maat 34!
Kus

ik heb vorig jaar wel gesport om wat kilootjes kwijt te raken ( 4 kilo) ik was er blij mee, en voelde me toen ook beter in bikini! Ik probeer het deze zomer weer

By my gaan er 10 kilootjes af. {niet persee voor de zomer} Ik wil het er gewoon super graag van af hebben!

Tsjaa, het is jou keus.
Als je het graag wilt, doe je het maar …
Ikzelf wil alleen aankomen voor me benen (het is nog beetje open als ik broek aantrekt)

ik vind het onzin

Ik ben nu hard bezig met afvallen.
Ik vind het wel belangrijk omdat ik me niet zeker voel in me bikini omdat ik best veel ben aangekomen.

Ja, zeker weten. Ik ben nu al bezig met elke avond wat harlopen en buikspieroefeningen. dat hardlopen doe ik tot mei/juni en dan minder ik ook met de buikspieroefeningen.
In de winter creer ik namelijk altijd wintervet. en tjah, niet echt sexy als je in een bikini rondparadeert met je vetrolletjes van de winter.

Tuurlijk wil ik wat kwijt… maar ligt er ook aan hoe je bouw is van je lichaam kijk ben je gewoon slank dan ga je nietafvalle… maar alss je breder bent ja dan wel :slightly_smiling_face:

Neee, want iedereen is perfect op zijn manier.
En niet iedereen ze schildklier werkt even snel, wil meer aankomen in spieren, dan vind ik het niet erg.
Maar ik let op wat ik eet, en dan werkt het ook.

Dat doe ik ook regelmatig!:wink:

ik ben wel aan het afvallen ikeb zon blubber buik en dat vnd kt bepaalt mooii in bikini

ik vind het niet echt nodig om af te vallen, alleen ik wil wel dat me buik een beetje strakker is in de zomer, dus dat worden buikspieroefeningen doen.

kwil het wel maar het lukt me steeds gewoon niet,
ik kan écht niet van al dat lekkers afblijven.
maar ik ga gewoon wel vaker sporten vooral als het lekkerder weer is. zodat ik als het echt zomer is toch íets ben afgevallen hoop ik