Afvallen voor de mensen met BMI 30+

Overgewicht
  • Ik ben sowieso te zwaar, mijn BMI is ook hoger dan 30 en ik wil echt afvallen
  • Ik ben een beetje te zwaar, mijn BMI is horen dab 25 en ik wil een paar kilo kwijt
  • Ik vind mezelf te zwaar maar ben dat eigenlijk niet maar ik wil toch een paar kilo kwijt
  • Ik ben best slank van mezelf maar dat zal ik nooit toegeven, ik moet en zal een paar kilo afvallen
  • Mij maakt het niets uit dat ik te dik of te dun ben, of juist normaal. Ik vind gewoon dat je trots moet zijn op je eigen gewicht en dat niet moet veranderen, tenzij je het zelf écht wil

0 stemmers

Hee allemaal,

Ik ben ong 93 kilo en 1.65 meter
dat is een bmi van 34,2

ik zou graag naar de 65-70 kilo toe willen
ik ben al mijn hele leven te dik
dat komt mede doordat ik mijn heel basisschooltijd gespest ben. dat stopte toen ik naar een andere klas ging (ik sloeg een klas over) en toen ging het pesten weg, maar ik heb nooit tot de middelbare school écht vriendinnen gehad. ik heb nu een paar lieve vriendinnen die me accepteren zoals ik ben, maar ik zou graag van mezelf zien dat ik iig een BMI heb onder de 30, en het liefst onder de 25 (dat is een gezond gewicht)

ik ga morgen beginnen met opletten
na de zomervakantie ga ik op wedstrijdzwemmen (alleen maar trainen, geen wedstrijden) 3x per week trainen (in totaal 4 uur p/w)

zijn er meiden zich zelf hier in herkennen & mee willen doen?

liefs, smiley.x
(ps aub geen reacties van mensen al een goed of een te laag gewicht hebben of een eetstoornis)

Je bent in onderstaand topic meer dan welkom.
Daar zitten ook genoeg meiden met een BMI van 30+

xx

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/afvaltopic-voor-meiden-met-meerextreem-overgewicht-229864.3875.html

^ slotje! Succes met het afvallen en sporten in ieder geval :slightly_smiling_face: