Afvallen voor de meivakantie

Heeeey,

Er zijn best wel veel van jullie die in de meivakantie weg gaan.
Doe hier mee met gezond een paar kilo’s eraf.

Ikzelf:
lengte: 173 cm
gewicht: 64 kilo

dat vind ik zelf een beetje veel en ik wil naar 60 kilo.

Als je meedoet schrijf dit dan even op:

Lengte:
Gewicht:
streefgewicht:

xx Annet

Er zijn hier nu al zoooveeeel topics over.

Dag omschrijving om er gezond een paar kilo’s af te krijgen.

S’ochtends: 2 broodjes of
een grote kom cornflakes(geen chocolade) of
een kom yogurt met cruslie

Rond Half 11 :
een musliereep met wat drinken(liefst water) of
Een stuk fruit met wat drinken(lieft water)

tussen 12 en 1
:
2 broodjes met een glas (magere of halfvolle) melk.
3 broodjes mag ook maar dan wel met mager beleg.

tussen 3 en 4:
Een stuk fruit met een kopje thee of iets anders drinken.

rond 6 uur:
Wat er gekookt is met een glas water.

Na het avondeten het liefst niets meer eten.
Als je echt heel erg honger hebt, een glas melk met stukjes fruit erin of een rijstwafel.

Zorg verder dat je twee/drie keer per week sport.

Tip: Veel water drinken helpt tegen een hongergevoel

zijn al zoveel topics over.

O: 2 volk.brood met mager beleg OF magere yogurt met special K kellogs OF 4 volk.beschuitjes met mager beleg.
T: stuk fruit.
L: 3/4 volk.brood met mager beleg.
T: pakje sultana.
A: gewoon normaal en maar 1x bordvol.
T: stuk fruit + timeout koekjes.

zo heb ik het ongeveer gedaan en ben veel afgevallen + sporten op de sportschool. succes!

in 3 weken 4 kilo eraf is echt slecht hoor!

je kan voor de meivakantie niet veel afvallen!dan krijg je waarscheinlijk een jojo effect!

lengte: 155
gewicht: 59
streefgewicht: 52
ik wil mee doen! maar hebben jullie tips voor me?

Heeey flowergirlme67,

Een paar goede tips zijn:

*Na het avondeten niets meer eten, alleen water drinken.
*Elke dag even een kwartietje oefeningen doen(buikspier, beenspier)
*Tusendoortjes vervangen door fruit of kalorie arme dingen (muslirepen, rijstwafels)
*meer drinken(soms herkent je lichaam het gevoel tussen honger en dorst niet)

Ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar die zijn oud en dit is een uitdaging tot de meivakantie.

Ik zelf hoef er geen 4 kilo af voor de meivakantie maar in iedergeval wel wat.

Succes!

Die topics zijn misschien wel oud maar ook nog erg actief. Natuurlijk ik snap je uitdaging voor de meivakantie wel, maar ik vroeg me gewoon af of daar nou een nieuw topic voor nodig is.
Bij het ‘gezond afvallen, wie doet er mee?’ gaat het ook gewoon om wat afvallen, en het gaat zeg maar niet sneller omdat het voor de meivakantie is.

Handige oefeningen:

Buik:
*Ga op je rug liggen met je benen gestrekt omhoog. Doe je handen in je rek en probeer 20 keer omhoog te komen met je hoofd. Doe dit om de dag. Als je merkt dat het na een tijdje makkelijker wordt(2 weken), kun je 2 of zelfs 3 setjes van 20 gaan doen me een minuut pauze ertussen.

Been:

  • Ga rechtop staan met je schouders even breed als je voeten. Strek je armen vooruit en ga door je knieen. hou dat 3 seconden vol en herhaal dat 15 keer. Doe dit ook om de dag en als je merkt dat het makkelijker (na een week of 2) wordt, kun je dit 2 of zelfs 3 setjes van 15 doen met en minuut pauze ertussen.

Bil:

  • Ga op handen en knieen en lift je rechter been 5 keer op. Als een hondje dat gaat plassen. Doe dat daarna dan met het andere been. Doe dat ik totaal 30 keer. Dat is dus 3x5 per been. Als je na een week of 2 voelt dat het makkelijker wordt, kun je ook 2 setjes doen met een minuut pauze ertussen.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben

het maakt echt niet uit hoor of je na je avond eten nog iets eet, ikben ook veel afgevallen en ik heb na het avond eten vaak gewoon fruit + timeout koekjes gegeten of soms wel chocola.
je lichaam blijft de hele dag en nacht door verteren het is alleen beter om in de ochtend meer te eten want je verbruikt gewoon meer energie in de loop van de dag dan in de avond.

http://forum.girlscene.nl…_mee/list_messages/137939

voor mijn lichaam vind ik het juist beter om de avond nog iets te eten want ik eer om 5 uur en om van 5 tot half 8 sochends niks te eten is niet echt goed lijkt mij dus meestal neem ik voor 8 fruit of snack a jack dan blijft je stofwisseling ook nog actief

Tips:

Lekkere gezonde tussendoortjes:

Snack-a-jacks (rijstwafel met kruiden(heel lekker).
Special K mini b.reaks (kleine gezonde krokante koekjes).
Een eierkoek
Een krentenbol.
Kleine sttukjes wortel en komkommer.
Mini tomaatjes en radijsjes.
2 a 3 Zoute stengels.
2 Soepstengels.

Succes

is een eierkoek echt goed? ik dacht dat daar vet veel suiker in zit

een eierkoek bevat volgens mij 90 kcal ofzo?
ik vind het niet echt vullen dus neem liever 2 time out koekjes, of beschuit ofzo.
maar iedereen roept altijd wel dat het heel gezond is, ik weet het niet precies…