afvallen met elkaar, gezond en persoonlijk

Hee iedereen!
Ik wil al een tijdje en paar kilootjes kwijt maar ik verlies telkens mijn motivatie. De kerstdagen zijn voorbij dus ik dacht aan een nieuwe start! ik kan alleen wel wat hulp gebruiken en ik wil andere ook wel wat hulp bieden. Ik weet dat er ook wel een groot topic bestaat om gezond af te vallen maar ik vind dat zo onpersoonlijk en veel te groot ik wil gewoon met een wat kleiner groepje afvallen zodat je elkaar ook een beetje leert kennen en naar mijn idee luister je dan toch ook beter naar de ander. Mijn doel is om voor het eind van de winter 5kilo kwijt te raken. Ik ga geen grote doelen meer stellen maar uiteindelijk wil ik in de zomer weer vrolijk kunnen rondlopen in een jeansshort zonder mij te schamen. Dus wie doet ermee!

Okee heel jammer maar we moeten het topic openstellen voor iedereen dus dit gaat super druk worden hier zoals in elk andere topic waar men elkaar steunt om wat kilootjes kwijt te raken…

Dus ik zou jullie willen vragen als je niet onder dit lijstje staat een andere afvaltopic op te zoeken of er zelf eentje te openen maar we mogen je niet weigeren.
Chocolatechips
Soldsoul
xGirlnextdoor
Leires
Softwords
Katarina
Goldenpearl
Voguesh
xBlubjex
AmbeRRRxx
Hatemorning
Miss_sumerlove
Tubthumper
Helemaaalloco
inkmybody
xxxxx

Hoeveel weeg je en wat is je lengte?

Het lijkt me heel leuk om samen af te vallen, maar ik ben bang dat dadelijk de meisjes komen die al veel te dun zijn of perfect gewicht hebben die af willen vallen en klagen dat ze te dik zijn en dan gaat mijn motivatie ook kapot. :’)

Ik ben hier zelf al mee bezig, maar ik wil ook best meedoen met dit topic.

Dit is inderdaad heel herkenbaar, maar ikzelf denk dan maar altijd: ik val af voor mezelf, niet voor anderen, dus ik laat iedereen hun eigen gang gaan en zoek steun bij de mensen die wél een serieus doel hebben (dus niet onnodig klagen). Laat ze lekker!

Het is zo herkenbaar wat jullie hier zeggen dat er te dunne meisjes komen die nog meer af willen vallen. Ik heb wel een ideetje: ongeveer een groepje van 8 verzamelen en diegene die te extreem doet zeggen dat ze niet meer mee mag doen? Ik ben zelf 1.69 en 75kilo. Bij mij is het probleem geweest dat ik 2jaar geleden heel hard gegroeid ben en toen veel at omdat dat ook nodig was alleen toen ik niet meer groeide ben ik er niet minder om gaan eten.
Ik heb nog een ideetje als je mee wil doen lengte en gewicht plaatsen dan houden we dat ook een beetje bij, zou voor mij heel goed werken als motivatie
xxxx

Er zijn ook al zulke topics waar je je bij aan zou kunnen sluiten. Healthspo en gezond afvallen topic =)

Ja maar zoals ik al zei vind ik die veel te onpersoonlijk

Ik zou ook wel willen meedoen… :slight_smile: Ik ben 1m64 en weeg 60kg.
In het andere topic vind ik het ook moeilijk om aansluiting te vinden omdat er daar al zoveel meisjes zijn en er zijn er ook een heleboel die niet hoeven af te vallen…

Ik ben 1.70 meter lang en weeg 82 kilo. Meer dan jullie, maar als je bedenkt dat ik driekwart jaar geleden met 95 kilo ben begonnen valt het nog mee. Tsja, ik ben een echte emotie-eter en ik heb het een lange tijd heel moeilijk gehad. Eigenlijk ben ik al sinds mijn geboorte zwaarder dan andere mensen. Ook heb ik een ietwat traag-werkende schildklier, waardoor het bij mij misschien iets langzamer gaat dan gemiddeld. Maar ik houd vol, haha.

Okee dus als ik het goed heb hebben we nu
Chocolatechips: 1.64----60kg
Soldsoul: 1.70—82kg
xGirlnextdoor: 1.69—75kg

-

Ik wil het wel proberen.
1,74 - 92 kilo. Maar ik ga in januari sporten. :grinning:

Ik wil ook wel meedoen. Ik heb geen ernstig overgewicht, maar wel een buikje en stevige bovenbenen, dus ik wil wel graag een paar kilo’s kwijt. Ik ben trouwens 1.62 en 57 kilo.

@Emela dit is voor meiden die wat te zwaar zijn. Niet bijna te dun.

Wil ook wel meedoen maar weet niet of iedereen ook echt mee blijft doen xD ben al 20 kilo kwijt maar er moet nog wel wat af … rond de 65 is gezond voor mij en wil ik berijken. Weeg nu 74 ben 1.77

hoi! wat een leuk idee! Ik zou ook wel willen meenemen.
Ik ben 175 en weeg nu 74. Het liefst wil ik rond de 64 wegen maar mijn 1e doel is om 28 febr. 70 te wegen.

Oke ik doe mee! Zoek ook al een tijdje een wat persoonlijker topic voor afvallen… Ben 18 jaar, 1.78 lang en weeg zo ongever 76 kilo. Ben er helemaal klaar mee dat ik veel strakke dingen niet aan kan omdat het er gewoon niet uit ziet, draag zelfs al geen broeken meer omdat het er niet uit ziet bij mijn dijen… Dus ik wil motivatie haha!