Hee iedereen!
Ik wil al een tijdje en paar kilootjes kwijt maar ik verlies telkens mijn motivatie. De kerstdagen zijn voorbij dus ik dacht aan een nieuwe start! ik kan alleen wel wat hulp gebruiken en ik wil andere ook wel wat hulp bieden. Ik weet dat er ook wel een groot topic bestaat om gezond af te vallen maar ik vind dat zo onpersoonlijk en veel te groot ik wil gewoon met een wat kleiner groepje afvallen zodat je elkaar ook een beetje leert kennen en naar mijn idee luister je dan toch ook beter naar de ander. Mijn doel is om voor het eind van de winter 5kilo kwijt te raken. Ik ga geen grote doelen meer stellen maar uiteindelijk wil ik in de zomer weer vrolijk kunnen rondlopen in een jeansshort zonder mij te schamen. Dus wie doet ermee!
Okee heel jammer maar we moeten het topic openstellen voor iedereen dus dit gaat super druk worden hier zoals in elk andere topic waar men elkaar steunt om wat kilootjes kwijt te raken…
Dus ik zou jullie willen vragen als je niet onder dit lijstje staat een andere afvaltopic op te zoeken of er zelf eentje te openen maar we mogen je niet weigeren.
Chocolatechips
Soldsoul
xGirlnextdoor
Leires
Softwords
Katarina
Goldenpearl
Voguesh
xBlubjex
AmbeRRRxx
Hatemorning
Miss_sumerlove