Afvallen met een BMI van 22+

.

Veel succes met vinden & hoop voor je dat het lukt. Op jouw leeftijd is het een stuk moeilijker.

En je bent zeker niet te jong, te jong en te zwaar zijn is ook niet goed voor je. Dan moet je wel afvallen.

sonja bakkeren?:stuck_out_tongue:

Ik vind 't goed van je! ik had dat vroeger ook (toen ik 10 was) veel te hoog vet percentage en moest toen ook afvallen. en 't is gelukt, maar je moet wel volhouden!
ik ben doen gaan minderen op chocola op brood (dus geen hagelslag meer, maar ham of kaas oid)
en minder gaan snoepen en veel water drinken!
hopelijk heb je er wat aan! en veel succes!

ik was ook jong (en te dik) toen ben ik ook gaan afvallen, het is me vanzelf gelukt (ook doordat ik begon te groeien).
Ik heb het nu dus niet meer nodig, maar veel succes! :’)

Komt vast wel goed, je bent nog maar 12.
Als je gezond eet en die dingen meer moet het wel goedkomen. (:
Als ik jou was zal ik niet echt gaan ‘afvallen’, maar misschien wel gewoon gaan sporten/ je iets gaan aanpassen., en gezond&goed eten en veel water drinken…

Nja, veel succes!

Vaak ligt het ook deels aan de ouders, eten jullie vaak ongezond?
Misschien kun je vragen aan je moeder of ze wat vaker gezonde dingen maakt?

Succes in elk geval!

dat is bij mij ook gebeurd. ik was vrij dik toen van mijn 12-14, daarna kreeg ik groeispurt en werd ik slank…
ik zou niet te streng dieten als ik jou was, ik weet dat we niet mogen zeiken over je leeftijd maar op jou leeftijd is het gewoon geen goed idee van te dieten. je bent in groei en je hebt dus alle voedingsstoffen nodig. wat je uiteraard wel kan doen is gewoon minder snoepen en minder fastfood eten voor zover je dat doet en gezondere dingen in de plaats eten. maar echt dieten-dieten zou ik niet doen.

hmm, ik heb een bmi van 24, maar niemand vind mij dik. (Nee, dat zeggen ze niet uit solidariteit.) Ik heb normaal ook maat M, dusja. Ik heb alleen dikke benen, maar weet iemand wat je daar aan kan doen?
Daarnaast sport ik al drie keer in de week. (% tot 7 km hardlopen) En ik denk dat ik minder ga snoepen, minder tussendoortjes. (Of gezonde tussendoortjes ofzo)
Maar heeft iemad nog tips of weet iemand na hoelang je effect mag gaan verwachten…?
(Ik ben 16, 1.66 en weeg 66 kg) (maar ik heb net geluncht :stuck_out_tongue:)

@neminis
heb je gespierde benen of heb je juist ‘vet’ aan je benen?
als je gespierde benen hebt moet je op pilates gaan en als je ‘vet’ aan je benen hebt kun je verschillende oefeningen doen voor je benen! (je kunt ook vet omzetten in spieren en als je dan te gespierde benen hebt op pilates gaan, lange weg, maar als je heel graag wilt … )

OT: gezond eten en niet te weinig gaan eten!
ga anders even langs een dieetiste. die weet denk ik het beste voor je,
want het kan ook zijn dat je een langzame stofwisseling hebt en dan krijg je daar iets voor mee snap je?
hoop dat je er wat aan hebt! =D

ik doe wel mee? ik ben 1.64 en weeg 60. dus mijn bmi is 22.
ben gisteren voor het eerst naar de sportschool geweest, en vanochtend ooknog.
*isheeltrotsopd’rzelf*

beiden xD
Door het hardlopen zitten er spieren (vooral aan mijn onderbenen, maar aan mijn bovenbenen gewoon vet.)(ook wel spieren, maar dan vet.) Thanks anyway =D

Waarom ga je (topicstarter) niet naar een dietiste?

ik was vroeger ook best dik
maar ik vond het zelf echt erg, dus ben gwn écht minder gaan eten omdat ik dunner wilde zijn
&ik groeide ook, dus nu ben ik gewoon slank; bmi van 18
succes!

Ik zou ook zeggen dietiste, vooral gezien je leeftijd.

Ik ben 15 en heb een bmi van 28 <_<

Ben ik niet zo blij mee heb al heel veel gesonjabakkerd xD ofso maar helpt ook allemaal niet … Als je wil kunnen we samen we gaan afvallen ofso ? naja stuur maar een prive berichtje ofso

.

je bent 12 dus misschien kan je aan je moeder voor stellen de snackste verstoppen waar je niet bij kan (als je dat eet) en gezonder koken?

als je een dieet goed en streng volgt kan je kilos verliezen binnen no time.
succes

naar een diëtiste?
die weet het beste wat goed voor je is toch?