Afvallen met de WII-Fit!

Ik ben niet dik ofzo, ik ben 1.70 en weeg 60 +/-. En ik zit op wielrennen. Mijn probleem is gewoon dat ik een buikje heb. Dus als er bij mij 5 kilotjes afgaan, is m’n buikje gelijk al kleiner.
Me moeder kwam op het idee om elke dag 30 min. op de WII-Fit te zitten. Maar welke oefeningen kun je het beste doen? (En welke oefeningen zijn ook leuk!)

Ik doe elke dag rond de 30 minuten oefeningen en doe dan meestal hoepelen (verschillende versies), boksen (korte, middel en lange versie) en dan nog allebei de steps oefeningen.
Maar als je een strakke buik wil, kan je denk het beste de muscle workouts doen en dan vooral diegene waar je je buikspieren moet gebruiken!
Oja, en als je jezelf gaat wegen op de wii, zou ik dit maar 1x per week doen en op een vast tijdstip, dus elke zaterdagochtend bijvoorbeeld.

Gewoon veel afwisselen met de aerobics, yoga en spieroefeningen.
Ik weet niet of je het spel nog moet kopen? Want het verveelt snel en dan zou ik zelf EA active aanraden

Ik denk dat je van op de Wii zitten niet zoveel afvalt.
Droge humor

Maar ik zou denk ik een afwisseling doen van cardio (denk aan hoepelen, boksen, steps) en oefeningen :slightly_smiling_face:. Dat lijkt mij het beste.

Haha ik las ‘aanvallen met WiiFit’ :'3
Sorry beschouw het als een up.

Ik heb een review van een diëtiste gelezen die zei dat je beter 10 minuten per dag kon hardlopen dan 40 minuten op de Wii fit xD

10 minuten hardlopen is ook wel ongelovelijk vermoeiend he.

ik vind 10 minuten hardlopen echt haast niks haha
XD

ik hardloop een halfuur…

… 10 minuten harlopen valt best mee als je het klein beetje opbouwt,
vorig jaar liep ik met gemak 25 minuten terwijl ik daarvoor echt geen conditie had :grin:

Maar de Wii is ook minstens 4 keer zo leuk. Dus dan maakt dat niets uit. :relieved:

heb je geen hond? Die heel veel van wandelen houdt nou ga daar een uur mee wandelen heb je er een paar mensen mee vermaakt. En neem dan ook wat brokjes mee voor je hond.

Ik heb ook wii fit, maar om af te vallen moet je wel heel lang blijven spelen denk ik. Het is natuurlijk altijd goed om spieroefeningen te doen en van boksen kan je het nog best warm krijgen, maar of het ook echt werkt…

ik vind dat boksen maar een beetje sloom :stuck_out_tongue: de helft van de tijd moet je kijken wat je moet doen (naar die neger :stuck_out_tongue:) en dan moet je zelf een beetje langzaam bewegen…
ikzelf doe meer de strength oefeningen, maar ik wil dan ook wat spieren opbouwen :stuck_out_tongue:

Ik vind wel handig dat je speciaal oefeningen kunt selecteren om bepaalde delen van je lichaam te trainen enzo. Dat is wel handig als je op sommige plekken vet weg wil werken.
Ik denk dat ik het nu iedere dag een half uurtje tot een uur ga doen.
Zijn er trouwens nog meer mensen hier met een wii fit?

veel succes ik ben met de wii-fit 10kg afgevallen =p

die weegschaal ding klopt niet,
want weeg je maar eens 2x en je hebt een ander gewicht.
het ligt gewoon aan waar je staat op de weegschaal.

Hier moest ik serieus om lachen :blush:

je kan ook wii fit plus! daar kan je bijhouden hoeveel caloriën je verbrand enzo.
dat doe ik, maar meestal hardloop ik 's avonds ± 40 min.