Afvallen met Brinta

Lees ik hier truowens nou hagelslag door de Brinta? :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik kreeg er altijd een beetje suiker in van mn moeder en dat was het whaha.

Jaaa of cacao met wat suiker of warme appel met kaneel of vanillesuiker (deed ik in die 3 bakken 's avonds :")) of gewoon puurnatuur of diepvriesfruit of banaan of banaan met pindakaas (maar dat is nog lekkerder door de havermout!)

Variatie on top.
Maar bij havermout doe ik echt vanalles erdoorheen, bij brinta ben ik toch liever van een schepje suiker en that’s all. Inderdaad, is uiteindelijk het lekkerst :")
ik bedenk me dat ik nog 1 doos heb, dicht, whiehoee. staat bij mijn moeder, f ophalen haha

Werkt het ook met magere yoghurt ipv melk?
Ik vind melk echt super smerig. :flushed:

Oke je hebt me overtuigd. Dit wordt m’n ontbijt de komende tijd

Ik ben morgen dus van plan om Havermout te eten bij het ontbijt, alleen weet ik echt niet hoe je dat spul maakt :’’)
Het ziet er altijd uit als kots bij mij…

Lijkt me niet heel lekker, geen ervaring mee. Maar je proeft de melk niet echt hè, want het word namelijk al heel dik van zichzelf; pap.
Dus het is al dikker als yoghurt :") En dan kun je het zoeten zoals je zelf wilt.

^ Weet ik, ik at vroeger ook bijna iedere dag brinta, maar op de één of andere manier lust ik het echt niet met melk. Vroeger at ik het dus al met yoghurt ipv melk!

Wauw good job! Echt goed zeg! Ik hou zelf echt niet van brinta maar ik vind havermout erg lekker… :slightly_smiling_face: Nog andere tips? :grinning:

Je had ook Brinta met stukjes appel en krenten, die was ook lekker. Maar ik vind het ook echt lekker met enkel een klontje suiker.

Hoe dan, als ik vragen mag? Omdat je de melk warm moet maken, maak je de yoghurt dan ook gewoon warm in een pannetje?

Als ik brinta eet dan heb ik sowieso de eerste drie uur geen honger meer echt heel fijn met schooldagen vind ik. Brood vult nooit zo goed bij mij.

.

Tarwe is heel ongezond. Brinta is puur tarwe. Ik zou voor havermout gaan :wink:

Op internet stond dat brinta en havermout even gezond waren.
Was geschreven door een of andere sport/voedings deskundige.
Hoe kom je daarbij? ^

Wat super goed dat je zoveel bent afgevallen!! :bowing_man:

Ik heb vanmorgen ook weer een flinke kom brinta op. Ik doe er vaak rozijnen doorheen…

Wauw super goed van je! Ik eet nu ook al een half jaar elke ochtend havermout met banaan, lijnzaad, chiazaad, en vanalles en nog wat er door heen. Het is inderdaad een super goede bodem en je komt makkelijk de hele ochtend door. Je ziet er super uit! :bowing_man:

Wat eet jij op een dag dan?
Want je zegt dat je 's ochtends Brinta eet, en dan ergens in de middag weer een beetje trek hebt. Is je voeding dan wel volwaardig?

^ Ik doe het wel vaker door mijn yoghurt, met warme melk kreeg ik het echt niet weg hoor, en dan proef je het nauwelijks. Als je er ook nog gewoon fruit of andere muesli zonder suiker doorheen doet (:

Ik heb wake me up brinta met banaan!
dat is een zakje met brinta waar je een kop halfvolle melk erbij moet doen! erg handig voor als je snel weg moet, is dit ongeveer het zelfde? of kun je er beter van alles zelf aan toevoegen?

En mag ik vragen wat en hoelaat je ongeveer eet? een eet lijstje bijvoorbeeld? ik ben erg benieuwd! :slightly_smiling_face: