Afvallen maar weet niet meer hoe.

Heey meiden,

Twee maanden terug had ik een topic aan gemaakt of iemand misschien wist hoe het zo komen dat ik opeens best veel was aangekomen (8,5 kilo in 1,5 maand) Daarvoor zat ik altijd op hetzelfde gewicht. Ik ben bij de huisarts geweest en die kon geen oorzaak vinden. Dus nu wil ik graag toch minimaal 5 kilo kwijt. Echter at ik altijd niet echt heel veel, en nu dis minder. Maar na 1,5 maand sporten is er weer 2 kilo bij gekomen :S:S

Mijn eten gemiddeled over de dag:
Ontbijt Joghurt met wat limo
Middag eten: 2 boterhammen + stuk fruit
Avond eten: gewone portie
Weekend: avonds soms 1 bakje chips of handje nootjes.

Ik eet tussendoor niets, aangezien ik in de horeca werk. En dus niet kan eten in de zaak, alleen tijdends de twee pauzes die ik heb (dus mijn middag en avond eten) Door mijn werk, beweeg ik dus ook al erg veel. Daarnaast sport ik nu 2 keer in de week een uur (skeeleren)

Helaas helpt dit niks… ik vind dit erg frusterend :S Iemand tipss??

Ik vind het erg raar klinken, zoals je het beschrijft eet je eigenlijk niets waar je van aan zou kunnen komen. Ik zeg, goed in de gaten houden of het erger wordt !

mag ik weten hoe lang je bent en hoeveel je weegt?

Ojee dit lijkt mij ook heel frustrerend, zou alleen niet weten wat je eraan kunt doen eigenlijk! Vind het echt raar je eet eigenlijk best normaal en met sporten erbij, zou je juist denken dat je wel zou afvallen!

Dus als ik het goed lees blijf je aankomen, terwijl je (eigenlijk té) weinig eet, heel actief bent en je geen fysieke oorzaak hebt.

Ik zou bij een andere huisarts om een second opinion vragen… heb je bloed laten prikken etc. ?

Ben je trouwens gespierd (geworden)?

Mijn vroeger gewicht was vanaf mijn 16 tussen de 60 en 62 in. ben 1,72 lang. Ik ben nu dus al 73/74 kilo… Wil graag 65 zijn ofzo.

Vind het zelf ook ontzettend vervelend. Weinig eten heb ik altijd al gedaan, maar wil niet minder gaan weten. Want wil wel me voedingsstoffen binnen krijgen.