Afvallen in het gezicht

hee,
ik ben niet echt dik of zo ben gewoon normaal (178cm, 58 kg)
alleen ik heb zo’n dik gezicht, met van die hamsterwangen en zo
weet iemand hoe je in je gezicht kunt afvallen?
x

heb ik ook :frowning_face:

moet je op google eens kijken daar staan wel een aantal dingen…
maar over het algemeen kon dat niet volgensmij.

hmm ik zie op google iets van gezichtsspieren trainen, kauwgom eten haha.

k heb dat ook joh, iedereen knijpt dan ook altijd in mijn wangen: ‘jij hebt zulke lekkere wangetjes he, net als mijn zusje, die heeft ook van die bolle wangetjes’
Uhm, oke bedankt… i guess

Hamsterwangetjes zijn schattig! :3
Wees blij.

ja dat is volgensmij het enige wat je eraan kunt doen, helaas…of als je afvalt(dus inclusief lichaam) wordt je gezicht ook vanzelf smaller, maar jij hebt dat niet nodig omdat je op gezond/normaal gewicht bent :wink:

^ook al zou ik weer afvallen, helpt dat niet bij mij
ik ben al 10 kilo afgevallen en hiervoor was mijn gezicht hetzelfde

Veel kauwgom eten? :'D
Als ik die kauwgompot van mentos heb, eet ik non stop kauwgom en heb ik het in een mum van tijd op. Chew chew chew. :3

Ik heb dat bij die perzik-smaak van een merk. En als het potje leeg is, heb ik kaak-pijn.
Ot: ik vind het juist mooi bij een vrouw/meisje als je zelf slank bent maar toch nog wangen hebt. Bij mij is het gewoon…recht.

Denk niet dat je echt in je gezicht af kan vallen, want je gezicht is nu eenmaal zo met die wangen. Heb zelf ook hamsterwangen en iedereen knijpt erin -___-

Dat is gewoon jou eigen gezicht, maar als je afvalt gaat je gezicht meteen mee.
Joun gewicht is normaal dus dat is gewoon jou gezicht, dat is toch juist schattig joh hamster wangetjes :grinning:

Ik vind dat laxerende effect lekker, als je al echt 30 kauwgompjes op hebt. :stuck_out_tongue:

Heb ik ook. Iedereen vindt mijn kuiltjes altijd zo schattig. Yeah, i’m used to it.