Afvallen in 8 weken

Hey ik heb over 8 weken een voorstelling en ik wil tot die tijd heel graag wat kilo’s kwijt weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?

Gezond eten, veel water drinken en veel bewegen.

Geen wonderen verwachten en gewoon gezond eten.

Gezond maar genoeg eten en veel bewegen.

gezond eten, voldoende, maar niet te veel bewegen en water drinken.

in 8 weken kan je op een gezonde manier hooguit 1-3 kg afvallen, mijn advies is dus om je hier niet te veel op vast te pinnen en te werken aan je zelfvertrouwen. mensen komen niet naar je voorstelling om je lichaam, maar om je talent :wink:

Ga voor jezelf na: heb jij daadwerkelijk overgewicht/ongezond vetpercentage? Nee: ga niet afvallen, maar ga sporten en gezond eten: hier wordt je strakker/gezonder/mooier van. Ja: ga gezond afvallen. Als je echt wilt afvallen, moet je (NIET teveel) onder je calorie-behoefte gaan zitten, gezond eten, goed slapen, heel veel water drinken en daarbij sporten. Dit vergt heel veel discipline en je hebt hier zeker begeleiding bij nodig als je er weinig verstand van hebt. Als je overgewicht hebt, zal het wat sneller gaan dan als je een gezond gewicht hebt. Ik raad je zeker niet aan om snel te willen afvallen voor een voorstelling. Het doel van afvallen is een gezond gewicht behalen. Als je er mooier uit wilt gaan zien, zal je het puur en alleen afvallen moeten loslaten als oplossing en zul je veel moeten sporten en gezond moeten eten. Afvallen alleen maakt niet mooi vind ik.

Ik heb nogal een dikke buik en ik wil dat hij wat platter wordt zoiezo voor april. Ik doe nu aan sporten en ik probeer zo gezond mogelijk te eten maar hebben jullie miss nog tips voor buikspieroefeneningen of iets anders voor een platte buik?

Gebruik het boek Killerbody

^ Of ebook van Kayla Itsiness