afvallen hoe? please help!

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje en misschien zal het heel stom klinken maar oke hier kom het.
Ik ben 16 jaar oud en ik ben bezig met afvallen. Ik ben zelf niet dik ofso ik eet ook niet veel ( wel gezond) maar ik heb van mezelf een beetje vet wat ik graag weg wil hebben. Van mezelf heb ik al een platte buik maar ik heb best wel veel vet bij mijn bovenbenen en bovenarmen wat er dus dik uitziet. Het vet wat bij mijn bovenarmen en benen zit hangt heel erg. ( Ik zou zelf graag slankere benen willen krijgen zonder vet)

Hoe krijg ik deze slanker? Ik doe via youtube workouts zoals blogilates en tiffany rothe workouts, maar ik hoor nu opeens mensen zeggen dat je lichaam daar niet dunner van wordt maar dikker ?
of nja breder, maar dit wil ik niet bereiken. Ik ben nog net begonnen met sporten enzo dus al die termen begrijp ik niet helemaal kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit zit?

alvast heel erg bedankt!

nou geloof dat maar niet hoor! zichtbare spieren (waarmee je wss ook dus breder zult zijn → wat jij dus bedoelt neem ik aan?) opbouwen kost zeer veel moeite, vooral als vrouw/meisje.
dus je kunt gerust die filmpjes doen, ze helpen juist om het vet te verliezen

Het wordt gewoon steviger niet persee dikker.

Wallah: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/gezond-afvallen-samen-afvallen-4-lees-de-beginpagina-261611.0.html