Afvallen. Help!

Hey,

Ik ben niet echt te dik ofzo, maar heb ook niet een mooi figuur ofzo, daarom zou ik graag zo’n 3 kilo willen afvallen. Gewoon omdat ik me dan zelfverzekerder zou voelen!
Ik weeg namelijk 60 kg en ben 1.63 m.
Mijn probleem is: Overdag kan ik heel gezond eten.
Ontbijt, lunch, diner. En dan gezonde tussendoortjes zoals een appel, Liga etc.
Maar 's avonds rond een uur of 20.00 dan heb ik áltijd wel zin in iets. En dan kan ik gezond beginnen met altijd moet ik wel iets ongezonds erbij pakken. En dat is de reden waarom ik dus niet afval.
Hebben jullie misschien tips hoe ik die ongezonde tussendoortjes kan laten staan? Want altijd 's avonds snoepen is echt niet goed…

Oké, heel verhaal. xD Ik zie wel of jullie het lezen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Drink veel water.
Ik heb er namelijk ook last van.
Maar als ik veel water drink niet meer , dan zit ik al vol :wink:

xx.

elke keer als je trek heb in snoep ,pak je een wortel x]

Je moet echt die knop omzetten dat je het wilt. Zorg ervoor dat er geen lekkers is, laat andere het opeten. Drink water en wanneer je trek hebt pak je fruit ofzo.

The answer is : kiwi!
Kiwi is heel gezond en zitten heel weinig calorien in en het is lekker.

Dankje!
Het is idd die knop… Ik moet gewoon 3 kg afvallen! Nu hopen dat de knop omgaat. xD

Ik heb dat ook altijd ik denk dat het dan is omdat je dan niks tedoen hebt alleen tv kijken. maak een lijstje wat je de heleweek savonds eet bijv.
maandag. 4 stukjes chocola peer
dinsdag: een appel veel water
woensdag: koekje en perzik
donderdag: aarbeien
vrijdag: handje druiven handje chips

en sporten kan ook door bijvoorbeeld een hoelahoep te kopen ik weet het klinkt dom maar is heel stiekem best leuk. of ga savonds een stukje wandelen met je moeder of vriendin.

zorgen dat je 's avonds iets te doen hebt zoals lezen, computeren of iets uit de buurt van thuis, zoals wandelen (geen geld meenemen om onderweg eten te kopen en geen eten meenemen), overdag 1 tussendoortje meer nemen/ iets meer van je avondeten nemen (voorkomt dat je 's avonds meer gaat eten) of eerder gaan slapen; dan heb je automatisch geen zin meer om je bed uit te komen :wink: .

gewoon je ontbijt, lunch en avondeten eten. en veel water drinken en tussendoor fruit eten. en sporten erbij. of doe elke avond voor je naar bed ga sit-ups en s’morgens. en ja als je echt wil afvallen moet je die lekkere dingen gewoon laten staan. ik weet dat het moeilijk is :stuck_out_tongue:. Succes!

drink veel groene thee dit verhoogt je metabolisme, verder moet je gewoon zorgen dat je iets aan het doen bent om 8 uur sodat je niet aan eten denkt, en je kan wel om tips vragen maar je moet het toch zelf doen, je moet zelf bewijzen of je de discipline hebt om ervan af te blijven!!

Springtouwen xD
het leid je af en het helpt ook nog eens ^^ want het is ‘‘sport’’

Vooral spieroefeningen doen lijkt me verstandig

Zorg inderdaad dat je 's avonds iets te doen hebt, en zorg dat er geen ongezond eten in je buurt is.

Eet je na je avondeten een toetje? Laat die staan en eet als je echt trek hebt rond een uur of 8 yoghurt met wat fruit erin ofzo. Lekker, niet al te ongezond, en je zit gelijk vol!

-

Ten eerste; schrijf aub normaal.
Ten tweede; je bent te licht en je eet te weinig en zeker die combinatie is niet gezond. Probeer langzaam aan meer te eten; ga niet in eens veel meer eten; je lichaam is nu gewend al het vet op te slaan.
Probeer het ook iemand te vertellen, om je eraan te houden.
Good luck!