Haii
Ik zit dus al jaren met mijn gewicht en ik blijf maar aankomen. Je kan wel zeggen dat ik eetverslaafd ben echt. Het is gewoon sick. Ik heb alles al geprobeerd: zooi als shakes, acupunctuur, meerdere psychologen, medium(of hoe je dat ook noemt, iig met aura’s haha), sonja bakker, gewoon normaal eten- gevarieerd. Echt elke dag probeer ik het weer zo ongeveer, maar om 1 of andere reden, lukt het me niet.
Nu heeft mn moeder dus aan de dokter advies gevraagd (want mn ouders zijn bezorgd en denken dat ik steeds dieper in de shit raak, aangezien ik ook steeds onzekerder word doordat ik aankom en dus minder durf> baan zoeken etc. Maar nu kwam de dokter met antidepressiva ?! Ik ben helemaal niet depressief, ook niet erg blij momenteel, maar echt niet depressief. Is het dan niet vreemd om dat te gaan slikken? Volgens de dokkie zou dat eetbuien onderdrukken. Nu vroeg ik me af of iemand van jullie hier dus ervaring mee heeft of hier wel eens over gehoord heeft, want het is voor mij iig compleet nieuw:")
oh en ik heb ook een afspraak wel met hem, maar dat duurt nog 2 weken en ik ben gewoon erg benieuwd nu en kon niks vinden op google.