afvallen door yoga?

Ik weet dt yoga goed voor je is, maar word je er ook fitter door en krijg je er een mooier lichaam van? Of is het meer ontspanning ipv inspanning?
xx

als je vaak doet,dus elke dag ofzo dan word je idd fitter/mooier lichaam.
je traint je spieren namelijk.

yoga hoe doe je dat precies als ik weten mag:D

Op je wi-fit balance board (heb ik gehoord), hahaha.
Nee, ja. Geen idee wat je precies doet. Verschillende houdingen enzo? Is dat niet eigenlijk om je innerlijke rust te vinden enzo?

Yoga draait om ontspanning, het versterken van je spieren en verbeteren van je lenigheid en ademhaling.

ik heb yoga op mn ds :grinning:

maar met yoga op de ds moet je zelf toch niet bewegen of wel? sorrie als dit n domme vraag is

Het is - in het begin - echt niet ontspannend, maar keihard werken :stuck_out_tongue: Op den duur, als je alles doorhebt, kan het echt ontspannend zijn.

Nou ik heb het een paar keer meegedaan met mijn moeder, en het was echt niet inspannend… Oké wel een beetje maar meer ontspannend.
Voor afvallen enzo is yoga niet echt geschikt… Het is meer om te onspannen, weten waar je spieren zitten en ze allemaal aanspannen …

Ik zelf heb Yoga en Pilates gedaan, en ik vind Pilates toch meer voor afvallen. Want hoewel de oefeningen ontspannen zijn train je ook je spieren. Je weet toch die vetjes die meestal over je broek hangen xD Nou die train je ook door oefeningen. Mijn buik was wel platter toen ik deed, dus k moet maar weer eens beginnen. Helaas zitten er op mijn fitnessding alleen maar oude vrouwen die dat doen (en dan bedoel ik 50+/60+)

hoe werkt dat pilates precies? ik wil iets thuis kunnen doen, heb t niet zo op verenigingen en sportscholen. vandaar dat ik hardloop ipv fitness etc

Hmm ja ik doe het zelf bij fitness dus ik weet wel een paar oefeningen, ik denk opzich dat ze op youtube ook wel oefneingen hebben, het enige wat je ervoor nodig hebt is zo’n matje maar je kan natuurlijk ook iets anders gebruiken om op te liggen. Je moet wel altijd goed je buik aanspannen. Pilates heet overigens ook gewoon Pilates in het engels dus kun je het makkelijk intypen @ youtube xD

Ik wil Pilates gaan doen :relieved:

Je valt hier niet bakken vanaf hoor, je krijgt er wel egte buikspieren van, maar als je veel vet hebt zie je ze dus niet X)