Afvallen door skeeleren

Ik wil samen met een vriendin gaan skeeleren om een beetje af te vallen bij onze benen. Maar we willen dus niet spieren kweken want dan worden je benen alleen maar dikker. Dus weet iemand misschien hoe je het het beste kan op bouwen en dan afvallen?

Geen idee ^^
Maar ik skeeler ook wel eens, is superleuk!

Veel succes :grinning:

ik skate elke dag een half uur, en ik ben nou niet bepaald een schwarzenegger, dus met die spieren zal wel loslopen

skeeleren is inderdaad heel leuk! van zwemmen kun je ook veel afvallen, maar misschien blijf je dan ehm, ‘hangen’. liefs

Slim idee, maar het is nu niet echt meer het seizoen er voor ;p

ik denk dat skeeleren wel goed daarvoor is sowieso… is toch meer cardio dan krachttraining dus ik denk niet dat je opeens gigantische beenspieren zult krijgen :slightly_smiling_face:

O dat was niet de bedoeling xD

weet iemand of harde skeelers beter zijn of zachte?

ik vind zachte wieltjes veel fijner dan harde… Anders worden je benen een beetje gevoelloos xD

Ik vind zachte ook fijner!

helpt skeeleren ook voor het krijgen van een strakkere buik?

Je kunt denk ik wel vet kwijt raken, en wanneer je dat kwijt bent kun je buikspieroefeningen gaan doen voor een strakkere buik.

nu wil ik ook weer skeeleren maar ik ben mijn skeelers kwijt:$
ik zit zelf op kunstschaasten en ik heb nou ook niet bepaald hele erg zichtbare beenspieren, ze zijn er wel hoor, maar je ziet ze niet erg. en aangezien je met skeeleren bijna dezelfe bewegingen maakt denk ik dat het zo ongeveer hetzelfde is…

^ dankjewel ! ik ga ervoor (:

up

Ik vind gespierde benen juist mooi. Het is nou ook niet zo dat je benen gelijk heel breed zijn, als ze een beetje gespierd zijn. Ik heb ook gespierde benen door het hardlopen, maar dat vind ik er juist mooi uitzien. Beter dan dunne stokjes…

Ligt eraan hoe je het doet.
Als je het recht op doet, dan niet waarschijnlijk…
Maar ik skeeler als sport, en doe het dus diepzittend…
Daar gebruik je je buikspieren wel mee, het zou niet zoveel zijn als met buikspier oefeningen, maar je gebruikt ze wel!

Ik vind skeeleren super leuk, als wedstrijden maar ook gewoon met vriendinnen om een rondje te skeeleren!

Ik doe het ong. 2 keer per week met 2 vriendinnen, en 1tje daarvan is zelfs wel iets van 2 kilo er door kwijt geraakt(: zelf val ik er niet heel erg vanaf,;p Maar het is wel superleuk om te doen!(aa)

heee, goed idee!
'k ga meteen even een rondje doen (:

haha nouja een rondje is denk ik niet genoeg, den kdat je met een halfuur per dag meer bereikt