Afvallen door CITROEN??

hoihoi,

Ik vind mezelf net iets te zwaar, dus ik probeer al een tijdje af te vallen :flushed:
Voor bewegen loop ik niet echt warm hihi, dus ik ga nu een soort dieet volgen.
Ik had gelezen dat je zonder heel veel moeite kan afvallen met citroensap. hier is artikel:http://www.echt-afvallen.nl/afvallen-met-citroensap/,
maar ik weet niet of dit gezond of ongezond is…
op die website staat het wel een beetje uitgelegd, maar denken jullie dat het betrouwbaar is?
alvast superbedankt!! :kissing:

Kei ongezond.

het is niet dat je alleen maar citroenen eet ofzo, het is meer dat je het bij je maaltijden doet…

Eet gewoon gezond en genoeg, werkt nog altijd het beste. Daar heb je geen citroensap bij nodig.

Fabel: Grapefruit- en citroensap breekt vet af. Ruim 58 % van de Nederlanders gelooft dat citroensap en grapefruitsap vet afbreekt. In de noordelijke provincies zelfs iets meer: 69%.
Uitleg: Grapefruit- en citroensap breekt geen vet af. Je hoort er veel verhalen over maar er is geen enkel bewijs dat het drinken van dit sap helpt om af te vallen.

Haha ik voel me zo dom nu, toch een fabeltje waar ik in geloofde…
Het leek zo geloofwaardig in die tekst :flushed:

annieannie

was het maar waar!

Gewoon sporten en gezond eten :’)

hmm het boost je metabolisme wel, maar je moet het niet extreem gaan eten. daar kan je lichaam niet tegen. (je lichaam kan eigenlijk tegen vrij weinig dan wat gewoon is…)
eet gewoon gezond en gevarieerd en haal jezelf toch over om af en toe te gaan rennen en fietsen :slightly_smiling_face:

ik had gehoord dat je maag krimpt door citroensap en dat je daardoor minder honger krijgt haha :flushed:

Klopt, schijnt dat in een citroen heel veel energie zit. Het zou in theorie zelfs meer moeten oppeppen dan koffie. Ik weet het hele technische verhaal er niet achtere (dat laat ik aan mijn vriend over). Maar als je eke ochtend een citroen eet zou dat goed voor je stofwisseling zijn.

Maar het is niet zo dat je alleen maar citroenen moet eten, te veel van iets is natuurlijk ook niet goed.

Ik heb heb tijdelijk, ongeveer 2 weken gedaan.
Heb mijn eetpatroon iets aangepast, sporten bleef ik het zelfde gedaan en ben er ongeveer 4 kilo mee afgevallen.

Ik kreeg inderdaad ook minder honger en voelde me fitter, maar ik wist niet goed dat het nou slecht voor me was. Dus ben toch maar gestopt omdat ik het echt niet meer wist.

Ik dronk het altijd gewoon met een rietje :slightly_smiling_face: