afvallen dikkere meisjes

Allereerst:
Aan alle meiden in dit topic: Check gewoon even je BMI voordat je hier komt, + blijf gezond nadenken, geloof je echt in leven van een soepstengel en een appel per dag?

hee meiden
ik lees hier vaak topics over afvallen en dan reageren meisjes die aleen gezonder willen eten, en miss 1 kg af willen vallen, en meestal zijn ze niet zo gemotiveerd, maar zijn hier ook meiden die meer dan 5 kilo zijn afgevallen en ook echt te zwaar zijn? want in de normale topics word ik niet zo serieus genomen, en het afvallen lukt me dan ook gewoon niet. ik wil minstens 5 kilo afvallen, want ik ben gewoon echt dik.
zijn er meiden die echt al veel (misschien met proffenionele hulp) zijn afgevallen? of het van plan zijn?
ik zou graag wat hulp willen:P

Ik ben laatst in 2 weken tijd 3 kilo afgevallen door gewoonweg weinig te eten … 's Ochtends wat yoghurt met muesli, smiddags een fruit- of mueslireep en 's avonds soep.
Heel zwaar, maar t werkt wel !

haaay !
jaa, ik hoor hier ook bij.
ik probeer al zoooooooo lang af te vallen
maar dan ook echt mijn streefgewicht is 10 kilo… wel per stapje hoor maar het moet eraf
want dan zie ik er weer mooi uit… dat klopt ook wel
ik ben dit jaar echt veel aangekomen ook door stress en alles
en ik moet ECHT afvallen… ik voel me echt vreselijk en me familiee herinerd me er ook heel vaak aan.
ik probeer nu veel sporten en gezond eten… maar ik val zovaak terug op van die dingen als in de automaat een snicker kopen ofzo…
ikhou dmaar niet vol :frowning_face:

precies, in de avond of als mn ouders weg zijn, oee dan pak ik echt vanalles en t houd niet meer op! ik voel me ook echt niet fijn meer…

dat is wel erg weinig, en dat zou ik nooit volhouden!

Heey!

Ik ben vanaf november 13 kilo afgevallen, en ben nogsteeds bezig met afvallen. Niet met professionele hulp, gewoon alleen. Woog eerst 93 kg bij 1.68 m (ja ik weet het, veel…) en nu nog 80. M’n uiteindelijke streefgewicht is 68, en dat gaat ook wel lukken. Wil eerst maar naar de 75 toe. :slightly_smiling_face: Ik fitness 2/3 keer per week, en op zaterdag nog paardrijden.

Oja, het lukt me vooral d.m.v. het ziekenhuisdieet, nu ben ik er voor de 2e keer mee bezig, en het geeft vooral je stofwisseling een schop zegmaar, bij mij dan. Het zorgt gewoon dat je lichaam bezig gaat met verbranden. Als ik daarna weer normaal ga eten kom ik niet aan, maar blijf ik afvallen. Maar dat kan voor iedereen verschillen. Ik doe het dan 3 weken achter elkaar. :slightly_smiling_face:

www.ziekenhuisdieet.com voor meer info.

Nou als je af wilt vallen moet je er natuurlijk wel iets voor overhebben dus niet als je ouders weg zijn snel iets lekkers pakken. In het begin is het zwaar maar daarna wen je eraan als je aan het resultaat denkt is het ook al makkelijker. Ikzelf ben er nu meer bezig en ben ongeveer 3kg afgevallen… maar ik wil nog meer … je moet het wel tijd geven want het vliegt er natuurlijk niet zo af zoals ik in het begin zei je moet er wat voor over hebben, anders gaat het niet lukken :slightly_smiling_face: je denkt: die heeft makkelijk praten. Maar ik zelf hou heel erg van eten en ook mij is het gelukt en het lukt nog steeds.

oo trouwens wat ik doe
's morgens gewoon een boterham
op school 3 boterhammen en een fruitreep ofiets anders wat gezond is.
Eerst toen ik altijd thuis kwam pakte ik wat te drinken en een snoepje of koekje maar dat doe ik nu niet meer ik pak nu eerder water,melk of optimel ofzoiets… en dan een appel? of iets van groenen hhaha komkommer… lijkt heel saai maar ik vind het wel lekker en ik vind het goed vol te houden
en het helpt ook na het avond eten niet meer iets te eten.
xx

het liefste wil ik gewoon afvallen door normaal te eten enzoo, want dat ziekenhuis dieet heb ik al eerder gezien, maar toch heb ik het niet zo op dieten. ojaa ff ter info. ik ben 16 jaar, 1.61 (kleintje hihi) en ik weeg 63 kilo. ik kan me nu niet precies wegen want ik heb mn teen gebroken waardoor ik maar met 1 been op de grond kan steunen :stuck_out_tongue:

je moet ook niet streng gaan diëten :slightly_smiling_face: is geen slim plan gewoon wat minder tussendoor het werkt echt!

Jaa ik wil ook 10 kilo afvallen op zn minst :O…
Ik probeer gewoon zo veel mogelijk te sporten en water te drinken. pak bijv fruit ( niet zo veel bananen ) of bijv een stuk komkommer ofso :’] in plaats van tussendoortjes. :’] xx

dat is al veel makkelijker jaa! ik neem altijd een koek mee naar school, maar een boterham voor de 1e pauze is idd wel beter! en hoe zorg je ervoor dat je geen snoepaanvallen krijgt?

ps. dankjewel voor de leuke reacties, hier heb ik nou iets aan:)

Ik was eerst afgevallen door gewoon heel weinig te eten, maar dat moet je dus never doen. Want dat is gewoon slecht voor je lichaam en op het laatste graai je weer naar ongezonde dingen.
Ik zou gewoon echt serieus gezond eten, ik weet dat het moeilijk is. Zorg dat je trots op jezelf kan zijn dat je ongezonde dingen laat liggen. En sla GEEN maaltijden over, heel veel meiden ontbijten niet, nou dat is dus echt super slecht voor je. Ik zou 's ochtend een goed ontbijt nemen, en in de middag een lekker stuk fruit. En er zijn ook lekkere gezonde tussendoortjes.
Tip: eet voor het avond eten een appel, dan eet je minder veel bij het diner, had ik ergens gelezen. ;o

Succes, en ga niet extreem afvallen…

Nou dat verschilt denk ik per persoon, af en toe heb ik nog steeds wel zin in snoep maar dan denk ik: ik ben nou zo goed bezig ik moet het nu NIET verpesten. En je kan tenslotte zoveel fruit en groenten eten als je wil en het is nog lekker ook!.. en bij snoep moet je steeds denken van oo ik heb weer toegegeven en dan voel je je weer schuldig (dat heb ik teminste) en je kan wel snoep eten maar pak er dan 1 inplaats van een handje vol? je mindert steeds en dan wordt het steeds makkelijker. In het begin lijkt het alsof je iedere keer een snoepje of koekje moet pakken, je moet gewoon je doel in zicht houden en denken: ik hou hier dadelijk een mooi lijf aan over, en snoepen kan ik altijd nog :grinning:
en het is leuk om te zien als je dan op de weegschaal gaat staan er een paar kilo’s af zijn en dan kan je trots zijn op jezelf, en je hebt er niet veel voor hoeven doen (als je terug kijkt)

graag gedaan! :slightly_smiling_face: ik wil je best wel helpen hoor ( voor zover dat kan) als je hulp nodig hebt :grinning: veel succes !xxx

oeps verkeerde knopje :blush: haha

ik wil ook afvallen rond de 10 kilo.
ik eet in de ochtend een fruitcup banaan-appel met optimeldrink of melk.
om 10 uur een appel of granen koek met pakje wicky.
12 uur 2 boterhammen met pakje wicky.
en als ik dan in de middag thuis kom drink ik iets met een klein koekje of snoepje.
en dan rond 6 uur avondeten , daarna drink ik rond 8 uur thee en en koekje dat was het.
ben 2 kilo afgevallen, maar ik sport niet echt, moet wel maar ben niet zo gemotiveerd en gedreven en ik heb ook geen idee wat ik moet doen voorn sport.

iemand tips note me maar ofso.

dat van die appel heb ik ook gelezen of flesje water.

als sport zou je miss kunenn hardlopen, dat heb ik ook gedaan en toen ben ik ook wel n paar kg afgevallen, maar nu is het zo koud enzoo dus heb ik er echt niet zoveel zin in. ik wil wel dansen, maar door mn gebroken teen kan dat nu ff niet:P

wat voor groenten eet je dan zoal?

heey ik wil ook iets van 5 kg afvallen… iets meer 7 kg denk ik… maar ik ben ook gwn te zwaar geworden ben snds zomervakantie 5 kg aangekomen !! ik ga ook denk ik op sport enz. gezonder eten is allemaal me eigen fout dat ik zoveel ben aangekomen…

ik heb 1 keer gehardloopt hahah , maar ik ga over 2 weken ofso waarschijnlijk weer zwemmen een uur om de week.
en als het straks weer beter weer is wil ik graag idd weer gaan hardlopen.
xx