Afvallen ; calorien tellen

Heey ,

Nou ik wil duis afvallen en ga daarbij calorien tellen , misschien dat er nog andere met me mee willen doen :relieved: Maar ik had ook een tip voor iedreen die wil afvallen : http://www.modeldietplan.com/calculator.htm Zowiezo een handige site - alleen wel in t engels - maar op deze pagina ervan kun je uitrekenen hoeveel calorien je per dag binnen moet krijgen om op hetzelfde gewicht te blijven ! En als je dan wilt afvallen moet je gewoon iets eronder gaan natuurlijk !
je moet je lengte wel in feet en inches , en je gewicht in pounds zetten , maar dat kan zo via google!

Zelf heb ik om op hetzelfde gewocht te blijven 1706.24 calorien nodig . Ben 16 jaar, 1.60 en 50 kilo

handig!! ik kreeg echt iets van 2000 nog iets… das echt veel… daarom val ik misschien zo makkelijk af…

dan ben je toch niet dik, doe normaal joh.

je moet zowiezo niet af gaan vallen als je BMI groen is. en dat is die van jou, hijs namelijk precies 20. jij ben pas te zwaar als je 65 weegt. dan mag je gaan zeuren over afvallen.

http://games.voedingscent…mass_index/body_mass.html

Bedankt voor de site! Erg handig. Ik mag zelfs 2245 calorieen per dag!!!

hoe reken je het ook in Feet en Inches enzo?

Ik was gewoon bij google gegaan , als je bijv. doet convert 165 cm , dan gaat ie omrekenen en als je doet bij gewicht bijv. 50 kg to punds dan staat het meestal helmaal bovenaan de google pagina al uitgerekend !

Maar vond het gewoon een handige site, want meestal krijg je in boekjes enzo alleen maar het gemiddelde voor vrouwen te zien , maar er wordt dan niet op leeftijd of hoe veel / weinig je sport gelet .

OMG :flushed:
Caloriën tellen -----------> klinkt als anorexia :thinking:

Calorieën tellen is veeel te ingewikkeld … :stuck_out_tongue:

eerder ziek…

calorieen tellen is zo obsessief!! Eet gewoon alleen als je écht honger hebt, en maak gewoon verstandige keuze’s. En veel bewegen =)

Ach, ik doe zelf ook niet aan calorieën tellen. Is veel te obsessief, bovendien is het maar een kleine stap naar anorexia. Dat is hoe ik het zie.

Maar toch nieuwsgierig naar wat ik mocht hebben: 17 jaar, 1.75 en 57 kilo. Middelmatig hoeveelheid beweging. Aantal: 2580
Nou, leuk om te weten :slightly_smiling_face:

ik kan niet vinden hoe je dat om moet rekenen weet iemand een site:S

Ik krijg de maten ook niet omgerekend.

Ik ga daar niet aan beginnen, langzaam aan kweek ik dan anorexia?

Ik vind eten veel te lekker om ondertussen dat ik eet te gaan tellen hoeveel ik nou eigenlijk eet, dan smaakt mijn eten een stuk minder lekker

idd,als je wilt afvallen doe het dan goed,minder snoepen en veel bewegen,niet niks eten en bang zijn dat je teveel calorieen binnen krijgt

Ik tel het wel ongeveer, eerst deed ik het met een lijstje, maar ik schrok me dood XD. Dus nu neem ik het ongeveer, en als ik iets koop ofzo kijk ik er ook altijd naar (:.

1731.6 kcal mag ik ;| XD k neem wel meer dacht ik zo

Opzicht lijkt het me wel grappig om een aantal dagen je totale gegeten calorieen bij te houden. Maáár om het elke dag te doen is wel heel erg overdreven vind ik. ^^

www.caloriechecker.nl
Die site gebruik ik wel eens, dan vul ik aan het eind van de dag pas in hoeveel ik gegeten heb (niet dus overdag tussendoor tellen want dan wordt je gek) en dan denk ik: goh ik heb nu wel veel gegeten, laat ik morgen maar wat rustiger aan doen.
kweek dus geen anorexia zo, gewoon een klein overzichtje

ik tel ze niet maar kweet wel van “daar zitten er veel in” of “dat kan helemaal geen kwaad voor mn lijn”. dan probeer ik dat gewoon een beetje in evenwicht te houden =]

Omg wat zijn jullie toch erg met jullie gewicht bezig :expressionless: