Afvallen Buik, gaan mijn tieten eraan?

Halloooo,
ik wil heel graag afvallen bij mn buik :blush: , maar ik heb nog beginnende tieten, zegmaar net een AA60 , maar als ik ga afvallen bij mijn buik, vallen me tieten dan ook af? en groeien ze dan nog door? :blush: , ik ben 1.55 en 43 kg btw :slightly_smiling_face:

Je kunt niet kiezen waar je afvalt. Je kunt je buik trainen zodat hij strakker wordt maar als je af wil vallen dan val je overal af, ook je borsten ja.

Afvallen doe je overal, maar het verstoord je borsten niet om verder te groeien hoor. Ben maar niet bang :slightly_smiling_face:

^tenzij je in een te groot kcal tekort zit want dan beïnvloed afvallen wel je groei. TS, ga naar een diëtist als je echt wilt afvallen, die kan je hier op zo een goed mogelijke manier in begeleiden. Onder de 18 wordt dat gewoon vergoed.

^tja je kunt mensen wel dingen af gaan raden maar als ze het willen zullen ze het toch wel doen, dus dan kun je ze beter doorverwijzen naar iemand die er verstand van heeft niet? Die kan alsnog zeggen dat het beter is om niet af te vallen.

Dit. Je gewicht is bij jouw lengte gewoon goed, je hoeft echt niet af te vallen hoor. Wat je wel kan proberen is om (als je een strakkere buik wil) buikspieroefeningen te doen. Die werken alleen op je buikspieren en dus niet op je borstspieren of borsten zelf.

60aa

60 is een super smalle maat, hier uit kan ik al concluderen dat je absoluut niet moet afvallen, daarnaast heb je een prima gewicht. Ik zou gewoon gezond gaan eten, en de pubertijd verder afwachten, bepaalde hormonen zorgen voor een vrouwlijkere vet verdeling

Ik bemoedig helemaal niks, maar als zij daar geen benul van heeft en het pure onzekerheid is dan kan een diëtist dit ook vertellen en haar daarmee helpen. Wij zijn “maar” mensen op het internet die haar wat vertellen of het wel of niet goed zou zijn en dan lijkt mij de hulp van een professional, op zo’n leeftijd, veel beter.
Dus nogmaals ik zeg niet of ze wel of niet moet gaan afvallen maar als ze het perse wilt dan kan ze dat dus beter gaan vragen bij een diëtist.

uhm, ik zou gewoon niet afvallen? tenzij je natuurlijk graatmager wil zijn…

Ik denk persoonlijk dat jij niet meer moet gaan afvallen, anders word je te dun want je gewicht is nu net op het nippertje geloof ik.

Als ik je lengte en gewicht zo zie dan ziet het er naar uit dat je gewoon een gezond gewicht hebt meid :’).
In plaats van afvallen kun je beter gewoon gezond eten en oefeningen doen om je buik wat strakker/gespierder te krijgen. Als je wel wat afvalt dan heb je inderdaad kans dat je borsten hierdoor ook wat kleiner worden, je borsten bestaan immers voor een groot gedeelte uit vet. Wel kun je door het doen van oefeningen je ‘borstspieren’ trainen waardoor de spieren onder je borsten groeien en je borsten wat opvullen.

Bedankt voor de reacties allemaal, had het idd niet afvallen mogen noemen. Eet nu wel gezonder, en doe buikspieroefeningen, mijn buik is al een stuk platter. Thanks allemaal :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :flushed:

Ik raad je aan niet af te vallen, want dan groeien je borsten inderdaad. Kies in plaats daarvan voor wat meer krachttraining, uit ervaring spreek ik dat m’n boezem daardoor juist groter werd. Van cardio hield ik heel weinig over haha.

Hoe oud ben je? Want om eerlijk te zijn, geloof ik niet dat jij echt een ‘buikje’ hebt. Je lichaam verandert namelijk waarschijnlijk nog, maar alle volwassen vrouwen hebben vet. Als daar ooit een kind moet groeien, heb je die laag nodig. Het is helemaal niet zo natuurlijk om een volledig platte buik te hebben.