Afvallen - BMI +22 & boven de 1300 kcal eten.

Hoi,

ICExCOLD (rebecca) en ik wilde een heel nieuw topic waar duidelijk in de topictitel stond dat hier boven de 1300 kcal per dag wordt gegeten en dat je bmi +22 moet zijn, want wij willen geen meisjes die zeggen: ik wil mijn buik ietsje strakker terwijl je geen verhoogd BMI ofzo hebt. En wij willen streng blijven met het ‘aannemen’ van nieuwe mensen, zodat het geen ‘allesdoorelkaar’ topic wordt zoals de vorige.

Als je mee wilt doen moet je even je gegevens posten en op basis daarvan kijken wij of we je ‘aannemen’ om het zo maar te noemen.

Liefs, xxx

Mijn gegevens:

Naam: Lotte.
Leeftijd: 13.
Gewicht: 74.
Lengte: 1.78
BMI: 23.
Buikomtrek: 77 cm.

a

Jij hebt een bmi van 21. Goed dus :slightly_smiling_face:

a

@xitslotte, ik wil niet meedoen, maar stiekem nam ik heel vaak een kijkje bij jullie gezond afvallen topic, en ik wil even tegen je zeggen dat ik het echt heel goed van je vind dat je de hele tijd erop let dat anderen niet te weinig eten en dat je zo zelfverantwoordelijk bent en zo goed voor je zelf zorgt en genoeg eet! En je bent pas 13! (ik ben 16 (: )

Ik wou je dus eigenlijk gewoon complimenteren en je aanmoedigen! You go girl!<3
Veel succes nog! En ik vind het al helemaal goed van je dat je al bij de naam zet dat het bovern 1300 kcal. moet zijn, jij weet tenminste waar je over praat en hebt er verstand van! Veel kunnen wat van je leren dat weet ik zeker!
Nogmaals veel succes! Wens je het allerbeste toe! <3

Ah dat vind ik heel erg lief om te horen! Dankjewel :grinning:

your welcome girl! :slightly_smiling_face: je verdient het! :grin:

Heel veel succes lotte!
Ik zal je missen in het oude topic <3

.

Mijn gegevens:
Leeftijd: 17
Lengte: 1.62
Gewicht: 64,3
BMI: 24/25

Hey, zou hier ook wel weer mee willen doen. Maar heb geen bmi van 22+…

-laatmaar-

@soundoflife
Deze is eigenlijk weg. Join us gewoon in het gezond afvallen topic! En je bent PRECIES hetzelfde als dat ik ben!

Naam: Suikertoet
Leeftijd: 16
Gewicht: 68
Lengte: 1.63
BMI: 25.6

Laat trouwens maar, ik eet bijna nooit boven de 1300 kcal.

ik ben studente voedings- en dieetkunde en ik kan niet geloven wat ik hier soms lees in de topics over voeding! voorbeeld hierboven; suikertoet: jij eet veel te weinig kcal per dag! jij kan zo nooit alle nodige voedingsstoffen opnemen die een gezond persoon per dag nodig heeft! ook al wil je afvallen. als je te weinig kcal opneemt denkt je lichaam dat je niet genoeg middelen hebt om voldoende voedsel op te nemen en gaat het alles veel trager verteren zodat je zeker genoeg energie blijft houden om normaal te leven. resultaat is dat je niet zal afvallen. ik zou toch aanraden om niet onder de grens van 1300kcal te gaan per dag!

Heee ik doe graag mee :slightly_smiling_face:
Naam: Noor
Leeftijd: 14
Gewicht: 68
Lengte: 1,65
BMI: 24,8

Ik wil niet meedoen maar heb wel wat kleine tips.

• Het is gezond om je maaltijden goed te verspreiden over de dag. Het is bijvoorbeeld beter om 6 wat kleinere porties te eten dan 3 grote porties eten. Op die manier stimuleer je je stofwisseling goed en verloopt je verbranding beter. De verspreiding van je eten over de dag heeft dus een positief effect op je stofwisseling!

• Beweeg veel en kweek spieren. Bewegen is tevens goed voor je stofwisseling. Daarnaast is het kweken van spieren erg goed. Je spieren verbranden namelijk ook energie wanneer je niets doet. Wanneer je wat meer krachttraining hebt gedaan en daardoor sterkere spieren hebt gekregen… verbranden je spieren dus meer energie terwijl je helemaal niets doet! =)

Succes meiden! You can do it

.