Okay, ik heb misschien wat tips. Maar ik ga niet zeggen dat ik het altijd op een gezonde manier heb gedaan! (zeg het maar alvast voor dat iemand anders het zegt
)
Ik ben ong 3 maanden geleden begonnen met hardlopen met start to run en mn eetpatroon drastisch veranderd. Ik was lui en had totaal geen conditie, ik kon niet eens 2 min hardlopen vol houden, en toen werd ik het zat, en zette ik een knop om!
Ik ben in de ochtend groene smoothies gaan drinken ipv ontbijt, (ik weet dat het te weinig is, maar het is een goede toevoeging aan de rest van je ontbijt, ook al nam ik dat alleen) ik ben over gegaan van wit brood naar bruin, ik kotste van bruin, maar pushte mezelf! En neem vaak van de kellogs dieet cornflakes.
Middag neem ik vaak geroosterd bruin brood met +20 kaas of vegetarische ham. Vroeger propte ik alles naar binnen van chocola tot kaas broodjes in de middag (dus dit is voor mij een hele verbetering)
En in de avond skip ik aardappelen en pasta’s, (ik weet dat je dat ook nodig hebt) ik eet me dan helemaal vol aan groente en fruit, en neem vegetarische vervangers (ik ben sowieso vegetarisch).
Het hardlopen doe ik om de dag, nu zonder start to run, ik loop met gemak nu 5 kilometer, en ga nu voor de 10! Het is zo heerlijk om nu conditie te hebben!
Ik ben gestopt met snoepen en chips en al die dingen, wat ik erg moeilijk vond, ik dacht nooit na over eten, en wat slecht was.
ik ben bijna 15 kilo hier mee afgevallen (ja was wel nodig bij mij)
Als ik in de avond echt echt trek heb, neem ik van die soep stengels, die doop ik dan in de magere smeer kaas
haha best okay!
Ik denk ook echt dat het voornamelijk een knop is die je om moet zetten! Het is heel moeilijk! Ik heb het ook moeilijk gehad! Maar het is het zo waard!
Misschien heb je hier niks aan misschien wel
Suc6 iniedergeval