Afvallen als je al niet veel weegt

Nou ik heb eigenlijk een probleem.
Ik weeg iets van 53 kg en ben 17 dus ik wil eigenlijk helemaal niet afvallen.
Probleem is dat mijn vet zich eigenlijk niet goed verdeeld.
Het zet zich allemaal op mijn gezicht en mijn buik.
Weet iemand hoe je dat weg zou kunnen krijgen? Misschien meer sporten ofzo zonder te overdrijven en gezonder te eten?

op één plek afvallen kan geloof ik niet

Ik heb ook zoiets, ik weeg 55-56 kg maar bij mij zit zo goed als al mn vet op mn bovenbenen+kont, terwijl de bovenkant mager is. Je kan miss gerichte spieroefening doen…

buikspieroefeningen?
ik heb helaas nog nooit gehoord van gezichtsspieroefeningen. xD

Ja hoe doe je dat voor je gezicht? :stuck_out_tongue:
En als je buikspieroefeningen doet heb ik gehoord dat er alleen spieren bijkomen en dat dat het vet niet wegkrijgt
Ik heb trouwens ook een operatie gehad en buikspieroefeningen lukt niet goed

Als er spieren bijkomen wordt het geheel sowieso strakker. Doe ook schuine buikspieren etc, zodat alles getraind wordt. Als je elke avond het een aantal keer doet dan zie je op een gegeven moment wel verschil. [denk niet dat dit na al 1 week ofzo is]
Voor gezicht weet ik niet xD

Ohw, als je door een operatie dat niet goed kan doen kan je miss naar een sportschool gaan. Dan betaal je ong ¤25 per maand en kan je er elke week naartoe. Daar kunnen ze je wss beter helpen =]

powerplate misschien?!
word je ook nog “steviger” van.
Dus watmeer spieren…

werken die dingen echt? :S

Ik wil ook m’n buikvet weg =O.
Is het trouwens normaal op je buikspieren altijd aan te spannen, of moeten ze altijd “loshangen”?

Dat heb ik ook :slightly_smiling_face: Ik weeg ook 53 maar rond mijn buik kom ik veel aan.
Kortom: cardio-training en veel buikspieroefeningen doen!

Buikspieroefeninge

Met buikspieroefeningen train je alleen je spieren, het vet gaat er niet van weg. Dan heb je dus buikspieren in topconditie, maar nog steeds met dat vet erbovenop. Cardiotraining helpt wel. :slightly_smiling_face:

jhaaah ik heb precies het zelfde!
Mijn bovenbenen, zijn vind ik niet de dunste, ik ga gewoon probeeren zo gezond te eten, en veel water, en sporten zodat het vet verbrand…

wat is cardiotraining? :slightly_smiling_face:

Misschien hou je gewoon veel vocht vast…