afvallen afvallen afvallen!

hoi,

ik vind mezelf te dik…
mijn buik hangt net over mijn broek
en als ik strakke truitjes aan doe zie je dat best goed.
ik wil er echt vanaf komen.
alleeen weet ik niet hoe,
ik wil niet gaan dieten, want eigenlijk hou ik van eten ik lust alles en vooral chocolade :blush:
ik probeer af te vallen maar het lukt gewooon niet.
ik zit op voetbal maar dat seizoen is nou afgelopen.
volgend jaar krijg ik een navelpiercing en dan wil ik er wel de buik vooor hebben :$:$

hopelijk weten jullie iets
xxMarjolein

vind je t heel erg gek als je veel eet en sport dat je niets afvalt? als je wilt afvallen moet je 1. je lekkere dingen laten staan
2. sporten

Als je echt wilt afvallen zou ik ervoor zorgen dat je iets hebt waar aan je je kunt houden. Dus een echt dieet ofzo, of ga langs bij een dieëtise (schrijf je dat zo?). Uit ervaring weet ik dat dat net iets makkelijker is omdat er dan een soort van ‘iets of iemand’ op je let. En nog een tip als je het vervelend vind dat je buik net over je broek hangt. Koop dan broeken die net wat hoger zitten (dus geen heup-broeken) er zijn tegenwoordig heel veel leuke broeken met een hogere taille!

zoekfunctie

Er zijn hier al meerdere topics over, maar goed.
Beweeg! Ga desnoods met een capuchon op joggen in het park (doe ik ook :grinning:)
Met kleine veranderingen maak je een groot verschil! Dus;
-Drink water ipv frisdrank en limonade.
-Kijk op voedingscentrum.nl
-Denk niet aan eten, doe je dat wel heb je sneller de neiging om te eten.
-2/3 gezonde tussendoortjes.
-Max. 2 uur tv kijken etc.

schrap ongezonde tussendoortjes, en ga heel veel springtouwen.

Kom in het gezond afvallen topic en lees daar alles.

buikspieroefeningennnnn

Probeer lekker ongezond eten te vervangen voor lekker gezond eten.
Bijvoorbeeld fruit, magere (vruchten)yoghurt, waterijsjes etc.

En verder gaan sporten inderdaad.
Maar er zijn al super veel afvaltopics, waarom kijk je daar niet in?

Ga naar de markt en er zal een wereld voor je opengaan met hoeveel lekker fruit er wel niet is. Als ik fruit in huis heb, grijp ik minder snel naar zoetigheid. Fruit is veel lekkerder! Probeer eens passievruchtjes, papaya’s of lychee’s. Heerlijk :grinning:

Appelazijn?

Ik ben op dit moment ook bezig met een dieet! Het bevalt me echt prima, en heb niks te klagen. Heb tussendoor eigenlijk totaal geen honger omdat ik nu regelmatig eet en ben er al anderhalve kilo mee kwijt geraakt. Het gaat mij er eigenlijk niet eens echt om hoeveel ik afval, ik wil gewoon een strak buikje! Dus vooral goed en veel sporten, en let op wat je eet… Zo lastig is het niet als je eenmaal bezig bent!

Wat voor dieet is dat? :slightly_smiling_face:
En hoelang ben je er al mee bezig?

Eet van dat donkerbruine brood dat vult meer dus krijg je minder snel honger tussen je maaltijden door. c:
En zoek iets wat je leuk vind om te doen hardlopen of skeeleren bijvoorbeeld.
Je kan ook nog een krantenwijk gaan lopen je hebt dan beweging en je verdient er geld mee. c:
Hopelijk heb je er wat aan.
xoxo

als je een beetje wilt afvallen,
zou je tog wat zoets laten staan & er iets gezonds voor in de plaats nemen,
meid, ik heb 't zelfde.
je moet 3 maal per dag,
een grote maaltijd eten,
wel gezond natuurlijk, & tussen door mag je best een stukje chocola,
ga 's avonds oefeningen doen,
voor je buik,
als je dat elke avond herhaald krijg je ook een strakke buik,
ik doe precies 't zelfde

Ik zou de overige afval topic even doorlezen, misschien staan daar dingen tussen voor jou, die je kunt gebruiken?

(weet niet of ik dat citeren goed doe?)
maar ik heb een ziekenhuis dieet! klinkt als een crashdieet, maar mij bevalt het prima!

ik heb ook zo’n periode gehad dat ik bijna niks meer at en veel beweegde…
ik woog toen nog maar 45 op een gegeven moment maar het was niet iets heel ergs ofzo. nu ben ik weer normaal gaan eten maar ik ga gewoon 3x per week een rondje joggen dat helpt echt en je krijgt er nog conditie van ook

je moet ook tussendoortjes eten dan val je veel sneller af.