afvallen 2016 whatsapp

De titel lijkt me al duidelijk maar dit wordt het derde jaar dat ik probeer af te vallen en fit te worden. en ik bedoel op de goede manier dus niet uitsterven, uitmageren en overgeven. Maar door groente en fruit te eten, veel te drinken en te sporten!

ik ben zelf 15 jaar, 1.70 lang en wil graag wat kilootjes kwijt en fitter worden.

Ik wil dit doe door een whatsapp groepje te maken voor meiden (liefst tussen 13 en 17 jaar) die dit ook willen doen zodat we elkaar kunnen helpen en motiveren wat samen kunnen we meer bereiken dan alleen!

als je bent geïnteresseerd stuur me een note!
liefs Danique

Ik zou best graag willen helpen enzo. Maar dan liever in een groep op ‘kik’ want ik wil niet dat iedereen mn nummer heeft. Verder wil ik niet afvallen maar wel wat meer voor een strakke buik trainen. En gezonder eten. Ik vind het erg leuk om mensen te helpen met motivatie enzo want ik ben daar erg mee bezig. Ik wil dietiste worden namelijk.

Heeii! Ik ben Maren en ik ben 14 jaar oud en ik zou heel erg graag mee willen doen!!

Heeii! Ik ben Maren en ik ben 14 jaar oud en ik zou heel erg graag mee willen doen!!

Sorry haha ik heb 2 keer gereageerd

Ik wil ook wel meehelpen :slightly_smiling_face:

ik wil ook wel in de groep! Ik ben 13!

Ik wil ook graag in de groep! Ik ben btw 14 jaar.
Note me maar x

Ik wil ook wel in de groep en ik ben trouwens 15 jaar. Ik heb je een note gestuurd!

Ik wil ook deelnemen aan de groep, ben zelf 14 :slightly_smiling_face:

Ik wil ook graag mee doen ik ben 14

Niet om heel vervelend te zijn, maar ik zie hier leeftijden die helemaal niet bezig zouden moet zijn met afvallen? Je zit nog vol in de groei en als je niet extreem overgewicht hebt, zou ik er niet teveel mee aan de gang gaan. Je puberteit doet nog zoveel en je lichaam heeft nog zoveel nodig…

Ik wil ook wel in die groep! Ik ben 13.