Afvalgroepje voor de zomer 2015!

Ten eerste:
Ja, dit is álweer een afvaltopic. Er zijn er al vele van, en voor sommige zelfs genoeg of té veel. Die mensen adviseer ik dan ook om niet verder te lezen. Er zijn natuurlijk al verschillende afvaltopics met verschillende doelgroepen. Aangezien deze heel erg lijkt op ‘fit voor de zomer 2015’ vermeld ik er meteen even bij dat dat géén afvaltopic is en dit dus wél. Er zijn er ook heel veel met als doel afvallen, maar deze gaat alsnog anders worden en ik zal uitleggen waarom.

Waarom en voor wie is dit topic?
Dit topic is er omdat ik het wat persoonlijker wil houden. Je stelt je voor, geeft je doelen aan en helpt elkaar. Dit klinkt vrij basic, natuurlijk. Maar het idee is om het aantal wat kleiner te houden. Hiermee wil ik niet zeggen dat er maar 10 mensen bij mogen, nee. Iedereen is welkom en iedereen mag mee doen. Maar als het te vol word, je een nieuw topic aan maakt en een nieuw groepje begint. Het doel van dit topic is afvallen met een eind-datum! De zomer van 2015 is wat ik hierbij heb gekozen, maar het kan elke datum/periode zijn. Bijvoorbeeld: 1 jaar, 6 maanden enz. Dit topic is bedoeld voor meisjes/meiden die serieus willen afvallen. Als je op een goed gewicht zit, raad ik je aan om naar ‘fit voor de zomer’ te gaan want dan is afvallen niet gezond. Zo komen we dus ook bij het tweede deel aan. Gezond! Geen shake diëten, vasten of té weinig eten. Nee. Gezond afvallen staat op nummer 1, en bij gezond afvallen horen ook hier en daar wat ongezonde dagen :wink:. Jezelf totaal verbieden van wat je lekker vind gaat je namelijk echt niet helpen met afvallen, in tegendeel zelfs. Maar daar hebben we het later over. Kortom: Wil jij serieus gewicht verliezen en vind je het fijner omdat in een groepje te doen waarbij je elkaar wat beter kent. Dan is dit misschien wel wat voor jou!

Wat maakt dit topic anders?
Een deel van het persoonlijke is dat ik schema’s wil maken voor diegene die daar behoefte aan heeft. Ik merk dat veel meiden het lastig vinden om een schema te maken en zich hieraan te houden… Daar wil ik graag bij helpen. Ook maak ik een soort afkruiskalender, een motivatieposter en een persoonlijke motivatie ‘kalender’ met jou gewicht, streefgewicht en weight to go op. Dit helpt bij veel meiden.
(Let op!!: Met schema’s heb ik het niet over professionele eetschema’s, dat is niet aan mij om te maken. Ik bedoel dat ik een soort dag indeling maak naar jouw verzoek. Wil je bijvoorbeeld 3 x per week sporten en vind het lastig dat in te delen of heb je geen tijd om dat te maken of weet je niet hoe dan kan ik je een idee geven van hoe of wat. Nogmaals, ik maak géén eetschema’s dat is niet de bedoeling. Ik ben ook geen professional maar ik wil alleen helpen.) De schema’s en of motivatie posters kun je uitprinten en ophangen of ergens in plakken. Als je er geen behoefte aan hebt, is dat net zo goed. Het is maar een idee. Ten tweede lijkt een groepsapp me een slim middel om wat meer met elkaar in contact te zijn. Ook hier zijn er natuurlijk al meer van (Groepsapps gericht op gewichtsverlies) maar ik bedoel een bij dit specifieke topic.

Tot slot:

Dus,heb jij behoefte aan een wat persoonlijker groepje en schema’s die voor je worden gemaakt… Heb je als doel om op een GEZOND gewicht te komen (dus niet dun worden, gespierd etc.) en heb je net die extra persoonlijke aandacht nodig? Dan hoop ik dat we elkaar snel kunnen helpen. Alle leeftijden, elk streefgewicht (mits je niet al op een gezond gewicht zit) is welkom. Mocht je professioneel advies/hulp nodig hebben dan raad ik je aan dit buiten Girlscene om te doen. Ik hoop dat iemand dit een leuk idee vind en ik zie mogelijk geïnteresseerden snel.

Mocht dit topic nou werken, dan zal ik nog verschillende sport en voedingstips erbij plaatsen. EN het updaten! Ik hoop snel wat meiden tegen te komen!

xxx

dit mag niet, er mogen maar een x aantal afval topics zijn omdat er anders teveel van komen

^^^Jammer, thanks tho :grinning:

Als het echt niet mag, dan sorry voor het aanmaken van dit topic. Ik heb er alle begrip voor dat het teveel zou kunnen zijn. Slotje dan maar? I’m sorry :slightly_smiling_face:

Mag dit dan wel via een blog?

Waarom is het gezond afvallen topic geen optie dan? Dat lijkt mij hetzelfde als dit.

Het ging me ook eigenlijk puur om dat ik wil aanbieden evt. Schema’s en motivatie (persoonlijk) ‘kalenders’ te maken voor meiden die dit zelf niet kunnen/willen of te druk voor zijn. Ik zou dat daar idd. ook kunnen voorstellen, een appart topic leek me gewoon wat overzichtelijker.

Ik bedoelde hier in ieder geval totaal niks verkeerds mee. Als dit niet mag of als niemand interesse heeft kan er nog altijd een slotje op. Het was een goede bedoeling. Sorry als ik ook maar iemand hiermee heb beledigt.

Er zijn genoeg afvaltopics zoals er werd gezegd.

Ik zou persoonlijk als ik jou was een blog aanmaken en daar gewoon je afkruiskalenders en een motivatieposters opzetten. Ik denk dat je best veel mensen vind op die manier die zoiets zoeken.
Zet er een linkje bij met emails adress voor persoonlijke dingen.
En ik denk dat je best een goedlopend blog zal hebben.

Of mogelijk kan je kijken voor een topic bij fotografie, waar je aanbied om ‘op maat gemaakte’ afbeeldingen te maken. Net zoiets als het ‘ik wil een header voor mijn blog’ topic

Dit mag inderdaad niet dus slotje