Afval topic voor meiden met ernstig overgewicht 2

Hoi en Welkom!

Dit topic is bedoeld voor meiden met ernstig overgewicht. Hier kunnen we elkaar motiveren en steunen. In dit topic is het de bedoeling dat we rustig en op een gezonde manier afvallen. Dieeten en ongezonde lijstjes met zo min mogelijk calorien zijn hier dan ook absoluut niet welkom!

Ongeveer elke donderdag stuur ik een mailtje naar alle groepsleden met daarin handige informatie die ik gekregen heb van een dietiste. (Deze informatie zet ik niet op het forum, omdat dit niet de bedoeling is.) Doe je mee aan dit topic en wil je deze mails ook ontvangen? Stuur me dan even een note met je mail adres! (Mogen andere deelnemers jou email niet weten? Zet dat er dan even bij!)

In de onderstaande tabellen kun je alle deelnemers zien met daarin hun gegevens en vooruitgang. Het is absoluut niet de bedoeling om er een wedstrijd van te maken! Het gaat erom dat we gezond en op een rustig tempo afvallen. Mocht iemand doorslaan, dan zal ik diegene een note sturen. Deze tabellen zijn er juist voor om elkaar te motiveren en zo je resultaten duidelijk te kunnen zien!

Elke woensdag is het weegmoment! Stuur je gewicht elke woensdag voor 0.00 uur 's nachts door via een note. Dan zal ik ervoor zorgen dat de nieuwe tabel er voor donderdag 0.00 uur 's nachts op staat.
(LET OP: Stuur je gewicht door via een note, niet via 't topic hier. Natuurlijk plaats je hier ook je gewicht om je vreugde te delen maar om het voor mij overzichtelijk te houden wil ik je vragen om mij persoonlijk een note te sturen, Merci!)

http://i42.tinypic.com/205ydw.png

Heb jij ook ernstig overgewicht en wil jij nog heel graag meedoen? Geen probleem! Stel je voor in het topic en stuur even een note naar mij met het volgende lijstje:
Lengte:
Start gewicht:
Streefgewicht:

Regels:

• Geen lijstjes posten met te weinig eten.
  • Diëten waardoor je binnen een korte tijd veel afvalt. (bv: Dr. Frank en crashdiëten)
  • Onnatuurlijke hulpmiddelen om mee af te vallen. (bv: pillen en shakes)
  • Ben je heel veel afgevallen? TOP! Maar niet door gaan als je onder een gezond BMI gewicht zit.
  • Probeer je aan de volgende richtlijnen te houden:
    Onbijt: 2 sneetjes volkoren brood,
    Tussd: Fruit/vezelrijkkoekje/melkproduct enz.
    Lunch: 3 sneetjes volkoren brood
    Tussd: Fruit/vezelrijkkoekje/melkproduct enz.
    Diner: 2 opscheplepels aardappelen/rijst/pasta en 4 opscheplepels groente
    Tussd: yoghurt/gekookt ei/thee

Verder over de dag
drink 1,5 á 2 liter water
varieer zoveel als mogelijk
dagels minimaal 3 volkoren boterhammen
2 stuks fruit
2 ons groenten
500 ml melk
wissel aardappelen af met pasta en rijst
gun je zelf 2 keer in de week een extraatje (iets lekkers)
probeer 2 keer in de week vis of noten te eten

Liefs!

Een nieuw topic omdat die vorige foutmeldingen maakt

Yeeey nieuw topic!!
ik vond die foutmeldingen op andere toch zo irritant u__u

Hoe gaat het meiden?

omggg, ik heb op een of andere manier echt medelijden gekregen met sommige toen ik die gewichten las, omdat ik echt weet dat jullie zo hard jullie best doen en het zowel lichamelijk als geestelijk zwaar voor jullie is!
ik hoop dat het jullie allemaal lukt en dat jullie blij kunnen zijn met wie jullie echt zijn!
Zelf weeg ik 49/50 en zit altijd maar te zeuren dat ik nog dunner wil zijn
ditdat, maar nu realiseer ik me dat ik echt blij moet zijn met wat ik heb.

xxx hou vol!
Liefs, Salma

Succes weer meiden! Ik ben 37.5 afgevallen. Is enorm fijn om in gewone winkels te winkelen! Kan wel foto plaatsem van hoe ik nu ben.

Nu experimenteer ik met eten icm met mn werk (wat levert genoeg energie maar is niet te zwaar) en schommel ik tuasen 69 en 71.

@ Thedoors

Wauw hoe heb je dat gedaan? Ik wil zelf namelijk 30 kg afvallen en zoek nog een goede manier hoe ik op een goede manier zoveel mogelijk kan afvallen, en het ook een vol kan houden. En hoelang heb je er trouwens over gedaan?

Hee… een nieuw topic erover. Uhm… PrettyPlusSize misschien moet je voortaan zelf een lijstje bijhouden met de gegevens van iedereen. Deze is nog van Sjalaa en volgens mij deden er een aantal al niet meer mee en zijn er een aantal bijgekomen, waaronder ik.

Ik was vorige week trouwens 0,1 aangekomen. Ik had het er liever af gehad, ookal is het weinig ik baal wel want ik had het gevoel dat het goed ging. Maar ik was wel ongesteld en dan houd je lichaam meer vocht vast. Dus ik hoop dat ik woensdag minder ben.

EINDELIJK een nieuw topic! Fijn. Bij mij gaat het al twee weken slecht. Ben niet aangekomen maar ook niet afgevallen. Heb niet kunnen hardlopen door de kou en sneeuw en dat was gelijk erg demotiverend. Omdat ik normaal als ik een vreetaanval kreeg gelijk ging hardlopen om die te voorkomen. Nu heb ik een abonnement op de sportschool genomen en ben ik vorige week voor de eerste keer geweest. Maar had verschrikkelijke spierpijn door een groepsles die ik mee had gedaan dat het voor de rest van de week ook gelijk over was met het sporten. Deze week ga ik er weer helemaal voor, sporten en goed eten!

Succes meid ^^ Goed dat je naar de sportschool gaat!

Zelf heb ik net 2saucijzenbroodjes weggewerkt, ongesteldheidshonger… Gelukkig hebben we een loopband. al kan ik niet rennen door mn knie.

Fijn, een nieuw topic!

@TheDoors: Wow, wat knap dat je zoveel afgevallen bent! Heb je misshien nog tips voor ons? En mag ik vragen, aangezien je zoveel afgevallen bent, of je dan ook last krijgt van los hangend vel? Want daar ben ik eigenlijk wel bang voor…

Ik heb geen geweldig weekend gehad; gedronken en best wat chocola gegeten (ongesteld) haha, dus ik verwacht er niet veel van deze week. =)

Om eerlijk te zijn: Ja. Ik heb enorm veel losse huid, als het weg zou zijn zou ik zeker n maatje kleiner kunnen. Gelukkig is het weg te werken.

Wie doet er eigenlijk nog mee?

Ik ben 0,5 afgevallen afgelopen week! Was 89,3 deze ochtend.

Ik doe nog mee bij andere heb ik 2 weken niet gereageerd omdat ik niks kon vanwege foutmeldingen -__- hopelijk word deze goed volgehouden mijn gewicht zal ik vandaag wel weer ff doorgeven :3

Oja en heb afgelopen week ontzettend weinig gegeten omdat ik ziek was week lang en er bijna niks in kreeg. Heb nog wel gewoon gegeten maar minder dan normaal niet te ongezond.

GMag ik misschien nog meedoen? wil er nog n paar kilo af (:

Ben ongelovelijk blij though. zat weer pp 73.2. nu is het 71.4 en ben ik ongesteld. normaal kom ik veeeel aan alsk ongesteld ben. nu niet!

Hieperdepieper: Goedzo! Ga zo door!
TheDoors: tuurlijk mag je meedoen. =)

Ik heb me vandaag niet gewogen, aangezien ik toch nog ongesteld ben en dat dan niet echt motiverend voor me werkt.:stuck_out_tongue:

Ik ben dik … ik wil meedoen.
Kan me alleen niet goed aan die dingen houden :’)
Ben sinds 2 weken bezig met geen chips snoep en dergelijk meer eten of in ieder geval minderen.

^Leuk dat je mee wilt doen!
Wat is je lengte+gewicht+bmi?

yaay een nieuw topic!
moet ik nu mijn gewicht naar PrettyPlusSize noten??

Echt heel goed van je.
Hoe heb je dit gedaan en hoelang ben je hiermee bezig geweest? :slightly_smiling_face:

Ik wil graag meedoen als dat mag.

Lengte: 1.83
Gewicht: 89.
Streefgewicht: 75.
Totaal aantal kilo’s te verliezen: 14 kg.
BMI: 27.