Hoi en Welkom!
Dit topic is bedoeld voor meiden met ernstig overgewicht. Hier kunnen we elkaar motiveren en steunen. In dit topic is het de bedoeling dat we rustig en op een gezonde manier afvallen. Dieeten en ongezonde lijstjes met zo min mogelijk calorien zijn hier dan ook absoluut niet welkom!
Ongeveer elke donderdag stuur ik een mailtje naar alle groepsleden met daarin handige informatie die ik gekregen heb van een dietiste. (Deze informatie zet ik niet op het forum, omdat dit niet de bedoeling is.) Doe je mee aan dit topic en wil je deze mails ook ontvangen? Stuur me dan even een note met je mail adres! (Mogen andere deelnemers jou email niet weten? Zet dat er dan even bij!)
In de onderstaande tabellen kun je alle deelnemers zien met daarin hun gegevens en vooruitgang. Het is absoluut niet de bedoeling om er een wedstrijd van te maken! Het gaat erom dat we gezond en op een rustig tempo afvallen. Mocht iemand doorslaan, dan zal ik diegene een note sturen. Deze tabellen zijn er juist voor om elkaar te motiveren en zo je resultaten duidelijk te kunnen zien!
Elke woensdag is het weegmoment! Stuur je gewicht elke woensdag voor 0.00 uur 's nachts door via een note. Dan zal ik ervoor zorgen dat de nieuwe tabel er voor donderdag 0.00 uur 's nachts op staat.
(LET OP: Stuur je gewicht door via een note, niet via 't topic hier. Natuurlijk plaats je hier ook je gewicht om je vreugde te delen maar om het voor mij overzichtelijk te houden wil ik je vragen om mij persoonlijk een note te sturen, Merci!)
http://i42.tinypic.com/205ydw.png
Heb jij ook ernstig overgewicht en wil jij nog heel graag meedoen? Geen probleem! Stel je voor in het topic en stuur even een note naar mij met het volgende lijstje:
Lengte:
Start gewicht:
Streefgewicht:
Regels:
- Geen lijstjes posten met te weinig eten.
- Diëten waardoor je binnen een korte tijd veel afvalt. (bv: Dr. Frank en crashdiëten)
- Onnatuurlijke hulpmiddelen om mee af te vallen. (bv: pillen en shakes)
- Ben je heel veel afgevallen? TOP! Maar niet door gaan als je onder een gezond BMI gewicht zit.
- Probeer je aan de volgende richtlijnen te houden:
Onbijt: 2 sneetjes volkoren brood,
Tussd: Fruit/vezelrijkkoekje/melkproduct enz.
Lunch: 3 sneetjes volkoren brood
Tussd: Fruit/vezelrijkkoekje/melkproduct enz.
Diner: 2 opscheplepels aardappelen/rijst/pasta en 4 opscheplepels groente
Tussd: yoghurt/gekookt ei/thee
Verder over de dag
drink 1,5 á 2 liter water
varieer zoveel als mogelijk
dagels minimaal 3 volkoren boterhammen
2 stuks fruit
2 ons groenten
500 ml melk
wissel aardappelen af met pasta en rijst
gun je zelf 2 keer in de week een extraatje (iets lekkers)
probeer 2 keer in de week vis of noten te eten
Liefs!
Een nieuw topic omdat die vorige foutmeldingen maakt