Afval race!

Hey Girls!
Ik ben nieuw hier op het forum, ik hoop dat ik hier wat aangemoedigd kan worden.
Ik ben namelijk van plan om wat af te gaan vallen. Ik ben stevig gebouw en absoluut niet te dik maar toch wil ik graag een mooi strak buikje voor in de zomer. Ik doe al een tijdje aan wat spier oefeningen en ik heb al aardig wat spieren gekweekt. Ik voel ook al 4 blokjes zitten alleen zie je ze dus niet door het vet wat er over zit. Dat vet moet weg ! :flushed:

Ik heb al een aantal keren geprobeerd af te vallen maar steeds viel ik weer terug in dat ongezonde eet patroon… Nu ga ik mezelf goed aanpakken en streng zijn voor alles wat ik eet. Het enige wat nog mist is iemand die mij aanmoedigt en hopelijk ik het daardoor ook blijf volhouden.

Hier wat info:

• 15 jaar
  • 177 cm lang
  • 68 kilo
  • Ik wil naar de 60 kilo.
  • Ik ben niet van plan om te stoppen met eten. Maar wel gezonder.
  • 30 minuten per dag intensief bewegen.
  • ochtends en avonds 8x8 sit-ups.
  • 2 liter water per dag drinken.
  • Ik zoek mensen die mij een beetje willen motiveren met hun verhalen over het afvallen en voor tips!

Nogmaals ik ben NIET op zoek naar mensen die zeggen dat ik niks meer moet gaan eten.
Graag wil ik via dit forum tips van mensen horen en hun verhaal horen over het afvallen.

Liefs,

Isa (:

Er zijn heel veel afvaltopics of fit voor de zomer. Daar kan je beter in kijken voor tips.

Je kunt hier terecht voor steun/inspiratie/tips: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/gezond-afvallen-samen-afvallen-4-lees-de-beginpagina-261611.0.html

Wow, dit is eng…
Ik ben ook 15, ook zo lang en ongeveer zo zwaar!
Ik wil ook gaan afvallen! Ik was vroeger super dun, en daar nu niks meer van over :frowning_face:
Ik drink per dag ook al 2 liter, doe workouts, jog met een vriend…
Vooral dat joggen met een vriend is een goed idee! Je motiveert elkaar goed en blijft doorgaan.
Hopelijk heb je er iets aan!

xo

Dankje voor de tips! Ik ga binnenkort waarschijnlijk na lange tijd weer op voetbal! Dan kan ik ook weer wat calorietjes verbranden :slightly_smiling_face: You go girl! Zet hem op met het afvallen en joggen :slightly_smiling_face:

zijn al heeeeel veel topics over.